Gå til innhold

Skryt til Flexi-Data.no

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare skrive et lite innlegg om hvor fornøyd jeg er med kundeservicen flexi-data har gitt meg.

For en stund siden klikket psu'en til kjæresten min. Jeg tok sykkelen fatt og syklet til kontoret til flexi som er her i Bergen. Ble møtt med et smil og fikk ei ny strømforsyning med en gang. Leverte inn ei 350watts, kom ut med ei 450watts! Ikke nok med det; jeg har vært en stund plaget med et skjermkort som jeg var ganske sikker på at det skyldes hovedkortet. Ringte flexi og de ba meg komme innom med hovedkortet. Jeg ble nok en gang møtt med et smil og fikk byttet uten diskusjon! Jeg vil bare si at jeg er KJEMPEFORNØYD med den servicen jeg har mottatt der. Ingen tvil om at de har fått seg en fast kunde heretter! :thumbup:

MVH

Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med Daemonifuge, Flexi-data er en kjempe butikk. Eneste jeg har å utsette er at ved bestillinger som du henter selv får du ikke anrgrerett som andre nettbutikker har.

Feyd

Enig. Er litt surt å miste angreretten. Men det er utrolig kjekt å hente varene selv, få dem for nettpris og slippe å betale frakt :)

Lenke til kommentar
Eneste jeg har å utsette er at ved bestillinger som du henter selv får du ikke anrgrerett som andre nettbutikker har.

Feyd

I utgangaspunktet er dette rett. Og ved henvendelse pr. mail/telefon vil de påpeke dette ganske bastant.

Men det viser seg at hvis du trapper opp i butikken og spør fint, ordner det meste seg :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...