Mute Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Heisann! Jeg har nettopp fått meg et X800 kort og en ATI silencer. På mitt gamle 9800 pro kort hadde jeg en VGA silencer, denne kunne du justere viftehastigheten på i to trinn. Denne var kjempestille. Problemer er at ATI silenceren ikke er fullt så stille, den har en slags irriterende mekanisk støy. Minner bittelitt om en geigerteller. Den funker helt fint på temperaturene, idle temp. er på 36 grader. Kan det være noe gale med den? Opplever dere det samme? Takk Endret 28. september 2004 av Mute Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Samme problem her. Har prøvd å kjøre vifta på forskjellige hastigheter, og når jeg setter den over 80% forsvinner noe av den mekaniske støyen, men ikke helt. Pga dette bråker denne kjøleren mye mer enn den originale vifta. (X800pro). Men den kjøler jo bra................... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm, sette ned volten? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 da kommer den mekaniske støyen tilbake slik jeg har forstått det.. setter man den på 100%, har jeg hørt at den mekaniske støyen forsvinner, men dog da også lydløsheten.. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har også denne støyen. En slags "tikkelyd" som kommer innimellom. Hjalp endel når jeg satt viftehastigheten til 100% i ATITool, men den kommer fortsatt innimellom. Lenke til kommentar
Mute Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg er enig i at denne kjøleren bråker mer enn den orginale. Litt skuffa da VGA silencerenen jeg hadde på 9800 pro kortet så og si var lydløs. Er det ATI tool dere bruker til å justere viftehastigheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå