Torjus Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er det mulig å slette Windows Media Player? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Fult mulig! Husker ikke om du kunne fjerne wmp helt ved hjelp av legg til eller fjern programmer, hvis ikke så er det et program som heter Xp Lite. da kan du deaktivere windows file protection og dermed kan du avinstallere WMP. Og en masse annet også, men det er jo en annen sak! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ligger ikke i legg til fjern, prøver Xp Lite jeg. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jo, tenk for at det gjør den faktisk. Det er en underkategori i legg til eller fjern programmer som heter legg til/eller fjern windows komponenter, og der skal den ligge, (gjør det hos meg i allefall) klar til avinstallering og greier og greier.. Men som nevnt ovenfor, lenge siden jeg "krangla" med wmp så jeg husker ikke om man fikk fjernet den permanent eller om wmp classic forsatt ble igjen på systemet. Uansett så er XP Lite å anbefale! Da man har mulighet til og fjerne en rekke andre windows komponenter også. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Og hvor laster man ned XP Lite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå