Loqdoc Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg kan nesten ingenting om Casemoddin så jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp.... Jeg har et Chieftec Dragon Big Tower Svart.. Skal ha et Window Kit Ovalt Plexiglass vindu (L: 325mm; B: 250mm)Og Rødt lys inni... Jeg vet hvordan jeg skal montere Vinduet men jeg har ikke snring på åssen jeg skal fikse lyset og slikt... Skal enten ha Cold Cathode Red Lengde: ca. 31,1cm Tykkelse: ca. 1cm Strømforbruk: 3 Watt Eller: Neon Wire Red Neon Strings leveres i 150cm lengde, og med Inverter. Gi meg noen anbefalinger om hva jeg burde ha... Så kan noen forklare meg hvordan jeg burde gjøre dette? [ Denne Melding var redigert av: Loqdoc på 2002-05-13 10:45 ] Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Du kan bruke cold catode lysrør og feste med teip eller noe sånt i bunnen av kabinettet, og du får med en transformator som du bare kobler til 12v og så kobler du lysrøret til transformatorene. Det er veldig enkelt Lenke til kommentar
Loqdoc Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg må kjøpe en Inverter ved siden av lysrøret... Men hvis jeg kjøper Neonwire får jeg med Inverter.. Lenke til kommentar
Loqdoc Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Uansett.. Hvor får jeg tak i en omformer da?? Har sjekka på MP der får du bare fra 12V til 230... Og på 3dfxcool ... Der er det ingen... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 pc'en opererer jo på 12volt, så det er bare å koble den medfølgende transformatoren til en 4pins molex-kontakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå