Abbern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg har en Elitegroup G736 med mobility radeon 9600. Daglig må jeg slite med bluescreen som sier at det er feil med skjermkortdriverne. Jeg har oppdatert drivere (de som fulgte med pc'en funker ikke), og jeg har oppdatert biosen. Driverne jeg har installert er modifiserte skjermkortdrivere som egentlig er til desktop-pc'er. Jeg har prøvd Omega drivere, de nyeste fra ati, og de som fulgte med pc'en i januar. Noen forslag? Endret 28. september 2004 av Abbern Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har du prøva å fjerne ALT med driver cleaner, for så å legge inn på ny? Du kan finne driver cleaner her. Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ja, jeg har prøvd det. Jeg får samme feilen med alle drivere Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Vel, med mindre du finn noko lurt ein anna plass, eller nokon andre her har gode råd, så er nok formatering det beste alternativet. Eg har i alle fall ingen ide om kva problemet er når det ikkje hjalp med driver cleaner. Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har formatert pc'en min 4 ganger den siste måneden Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hør med forhandleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå