And.rs Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 NEC 17 LCD AccuSync 71VM TCO99 er det en god skjerm? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er low end serien til NEC. Ikke til å hoppe i taket over. Skal du ha NEC er 1760 NX mye bedre, men jeg gjør dog oppmerksom på at NEC slipper 1770 nx i løpet av 1 mnds tid. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hvor god er den i forhold til: Samsung 17" LCD Syncmaster 710T TCO03 Skjerm,Silver ??? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Fungerer den forresten fint til spilling? Så forresten at synsvinkelen er satt til 70 grader V og H - noe som blir plagsomt? Kjøpte nettopp pcen på komplett skjønner du, så bare lurer på om jeg kan bruke den eller om det lønner seg å bruke bytterett og bytte mot skjerm som er nevnt over??? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Accusyncen er nok noe dårligere enn den samsungen vil jeg tro. Uansett er ikke noen av de skjermen i high end markedet. Skal du spille er det ikke dumt å vente i 30 dager på 1770 nx. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 ok, får se hva jeg gjør, men regner med at jeg beholder den da og bytter evt ut senere. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå