Gå til innhold

ati filer nekter å gi slipp

simalarion

Anbefalte innlegg

Hei

sliter med å få bort ati filer, det popper fremm igjen like fort som jeg sletter dem-detonator rip-eraser (of fler prg jeg ikke husker navn på) jeg har også brukt regedit å slettet ati video filer + regedit software ati

man skulle tro dette holdt men filene popper opp igjen (mistenker at det har noe med norton protected files, som følger med norton 2004?)

disse filene dukker opp igjen uansett hvor mye jeg sletter dem. søk Ati*.*

ativvaxx.dll

ati1btxx.sys

ativmxx.ax

osv osv med lignendet ati filer-jeg har Nvidia nå å ønsker ikke disse filene i mitt system

Edit: kjørte et ati removal tool. og det fant også noen av disse filene derfor regner jeg med at de er relatert med ati

takk for all hjelp

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk Driver Cleaner 3 og gjør følgende:

1. Unplug nic card or modem from net or disconnect

2. Remove ATI driver from add/remove programs then remove the control panel from add/remove programs

3. Reboot into safe mode (F8 during boot up)

4. On reboot into safe mode WinXP SP1/SP2 will auto detect and install drivers. Just let it do its thing. If you can cancel out of the auto install hardware wizard then skip the rest and run Driver Cleaner! If you can NOT cancel out of auto detect wizard then...

5. Navigate to device mgr->display adapter->uninstall and/or remove ATI display adapter but do not reboot

6. Disable any AntiVirus Software (If you don't disable is than it could give trouble)

7. Run Cab Cleaner (not needed, but recommended)

8. Run Driver Cleaner

9. Empty recycle bin and reboot

10. Install the new drivers and control panel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...