abbor86 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har en windows-partisjon på 4GB. På partisjonen er nå 1,74GB i bruk, men allikevel viser den at det bare er 600 MB ledig. Jeg viser alle skjulte filer, og jeg har tatt av lagring av 'Papirkurv'-filer på den disken. Jeg har fått beskjed om at det kanskje kan ha noe med Norton Antivirus å gjøre, jeg skal visstnok høyreklikke på papirkurv, og velge slett Norton Protected files.. Men denne muligheten er der ikke.. Jeg har lett gjennom innstillingene i Norton, men finner ingenting.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
abbor86 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Fant ut av det: Hadde litt over en gigabyte dedikert til virtuelt minne.. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kjøp deg mer ram i stedet for å bruke virtuelt minne. Lenke til kommentar
abbor86 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har bare 256 MB ram mindre enn deg, så jeg trenger vel egentlig ikke så mye virtuelt minne nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå