Gå til innhold

Mp3-spiller, flashbasert. iRiver eller?

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg spør er at fattern tar en runde i Asia nå straks, og det må utnyttes.

Sikter på en iRiver, men hvis noen mener de kan overbevise meg om at det finnes bedre alternativer på markedet. Fyr løs. Jeg er åpen for innspill. Dette er kravene mine:

- Flash-minne

- OGG-vorbis støtte (Er tilhenger av fri programmvare)

- Bra utgangseffekt (iRiverene har 12 mW i 32 ohm, og 18 mW i 16 ohm (per kanal). Påstår de...)

- Anmeldeleser som kan tyde på at spilleren har bra lydkvalitet.

- Skulle gjerne hatt støtte for å utvide kapasiteten med SD-kort, men har enda ikke sett en model som samtidig har ogg-støtte :cry:

Til de som sier at jeg heller bør velge en iPod eller noe annet harddisk-basert:

- Plukk harddisken ut av pcen, og ta den med neste gang du er ute å jogger (trener). Hva med å "miste den" i gulvet. Du vil ikke det nei? Ikke jeg heller...

- Går en iPod 30-40 timer på ett batteri, som så kan byttes ut med et billigbatteri og spille30-40 timer til?

EDIT: Ny tittel på tråden, og innledningsspørsmål flyttet til bunnen (fordi det er besvart)

Ja, hva er forskjellen på iRiver iFP700 og iFP800 serien? Bare desigent?

Har sett litt på specs, ser ikke noen forskjell selv. Mener å huske at de ble lansert samme dag også, så det utelukker at den ene er nyere enn den andre. Eller tar jeg feil?

mvh

Kristian

Endret av Kristian2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Går en iPod 30-40 timer på ett batteri, som så kan byttes ut med et billigbatteri og spille30-40 timer til?

haha.. vis meg EN flashbasert spiller som går i 30-40 timer på ett batteri da.. de fleste jeg har sett har vel oppgitt mellom 10 og 20 timer, men de jeg har testet har vel max klart en 7-8 timer...

Lenke til kommentar

det er ytterst få. hvis ingen flash spillere som klarer 30-40 timer. Har vel omtrent samme batteritid som ipod g4.

Å ta en joggetur en pc-disk og en ipod er to vidt forskjellige ting....like forskjellig som å jogge med et digitalkamera og en flash spiller, som begge inneholder flash kort.

Lenke til kommentar

haha.. vis meg EN flashbasert spiller som går i 30-40 timer på ett batteri da.. de fleste jeg har sett har vel oppgitt mellom 10 og 20 timer, men de jeg har testet har vel max klart en 7-8 timer...

Hva med å sjekke litt rundt det produktet jeg brukte som eksempel. Før du kommer med sånne bombastiske påstander?

mvh

Kristian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...