Gå til innhold

Synkronisering mellom S65 og Outlook

adale

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt FW11. Forbindelsen er veldig ustabil og kutter tilslutt ut. Får ikek synkronisert. Har forsøkt å parre telefon og Pc begge veier. Vet ike om det spiller noen rolle. Noen som vet om det var bluetoothproblemer mellom MPM og Outlook i FW11?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har også S65 og FW11. Jeg har ikke MPM installert i det hele tatt, og synke med outlook virker fint hos meg. Jeg bruker bluetooth og når jeg går inn på tlf. via BT'en så kommer synk opp som en egen "service", bare dobbelklikker der så synk'er den i vei.

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet at det er mulig også. Har en Logitech Bluetooth-hub med Widcomm drivere. Kanskje jeg må bruke den mot Outlook. Men får du brukt SPM til de andre tingene?

Regner med at du mener MPM og ikke SPM på slutten der?

Denne stasjonære PC'en min er heller ikke stabil i MPM i det hele tatt, faktisk så får jeg en feilmld. når jeg skal inst. MPM også. Når jeg bruker de service'ene som følger med BT adapteren så funker det helt stabilt. Når jeg har trengt å bruke MPM så har jeg brukt IR-adapteren på latopen min, der er MPM helt stabilt. Trenger ikke det nå lenger, brukte det når tlf. var ny og jeg skulle skrive inn alle kontaktene mine.. nå bruker jeg bare BT til å synke kalenderen og overføre bilder og andre filer til og fra tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...