MagE Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hei, jeg lurte litt på om hvor mangen som er med på forumet her har ferdig pc? jeg har selv bygge pc på grunn av at jeg har hatt mye tull med dell pc'er og erfarer at man ofte har svært lav kvalitet på komponentene. også er det spille og oppgraderingsmulighetene Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ferdig pc er generelt dårlig i forhold til pris, men det er selvfølgelig unntak dette er antageligvis ikke den riktige delen av forumet å starte en sånn post på hvis du håper på svar og råd Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ferdig pc er generelt dårlig i forhold til pris, men det er selvfølgelig unntak dette er antageligvis ikke den riktige delen av forumet å starte en sånn post på hvis du håper på svar og råd er også enig med at ferdig pc'er er dyre. men jeg ville egentligt bare vite om det er mangen som bygger selv eller tar den kjappe løsningen Lenke til kommentar
EJN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Stikk inn på "Hjelp! Jeg skal ha ny PC!" og ta en titt. Burde svare på spørsmålet ditt. (Nå som spørsmålet er besvart hadde det vært gruelig deilig å avslutte posten og emnet med et diskrè og nonchalant "Stenges", men iom at jeg ikke er mod får noen andre ta seg av det. Pokker også.) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 har en selvbygd å en ferdigbygd Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Nå som spørsmålet er besvart hadde det vært gruelig deilig å avslutte posten er alle klar over at jeg bare lurer på om at mangen har ferdig pc? trenger ikke hjelp til noe, var bare litt nyskjerrig Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tror det er veldig få på dette forumet som har ferdig-pc. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Selvgjort er vellgjort.. Eller no såndt. Endret 27. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Laptopen er ferdigbygd Desktopen er selvbygd Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vi har en 3 år gammel fujitsu siemens....argrggr. men var bra når vi fikk den. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 "selvgjort er vel gjort" Bygd selv, funker fett! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Selvb®ygg her ja.. Hadde dog en ferdigpc fra Evercom for lenge siden. (400mhz P2, 128mb sd-ram, 7gb hd..) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den bærbare er ferdigbygd, ellers er alt satt sammen sjøl. Når man først har begynt, er det ofte bortkasta med ferdig-PC fordi man nesten alltid vil ha igjen deler fra den gamle man kan bruke videre Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 weee, min er bygd av fujitsu siemens og den kosta 15k i januar-februar med amd 64 bit 3400+, 1GB hunday minne med lit slappe timings, 2x250GB western digital hardisker S-ATA, radeon 9800 pro 256 bit 256MB minne med slapp klokkings Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ^^ var ikke så ille da... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ferdigbygget pc fra dell Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 "Selvbygd" (Det er ikke jeg som satte den sammen,men det er ikke en ferdigmaskin). Mye lettere å ha kontroll når man vet hva man har i burken,og har valgt innmaten selv.Moro å kunne oppgradere den selv med hva man måtte ønske,det er ferdigmaskinene dårlig på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå