ExcaliBuR Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Nye beta drivere igjen pojkor och flickor! Kan græbbes her, merk at dette er beta men de er sent til FutureMark for å verifiseres til 3DMark'05. Ville poste dette en gang jeg også! Hehe... =) Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hæ? Må være den mest rotete posten ever dette her? Catalyst 4.10 BETA du mener? I så fall er linken på villspor... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Virker som han snakker om hotfixen til Knights of the old republic.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvor mye flytende morro har vi fått i oss i dag da, ExcaliBuR? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 hmz... Rage3D poster disse som beta drivere selv... Og ifølge ATi themselfes, så fikser den ikke bare ting med Knights of the old republic... Niks flytende morro, det er vel kanskje mannda' morra blues hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hmz... Rage3D poster disse som beta drivere selv... Og ifølge ATi themselfes, så fikser den ikke bare ting med Knights of the old republic... Niks flytende morro, det er vel kanskje mannda' morra blues hvis jeg tar feil... Nå er det vel teknisk sett tirsdag morra blues? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Vel, den 1. blei posta på mandag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå