Mørbradbiff Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg, har innstalert noen bf modder. Men da jeg og noen andre skuller teste dem på LAN, Kom det opp et vindu med "Mapp Vote" opp på sjermen. Man kunne nesten ikke se noe. Dette gjelder f.eks Galactic Conquest og Pirates.... (moddene lå på siste pcgw-platen) Noen som vet hvordan man fjerner dette? (Jeg fant ikke noe om dette på forumet) Endret 27. september 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Tror jeg fant svaret. Har hørt at man må oppgradere til BF versjon 1.6 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 du må ha den nyeste versonen med punkbuster og det Lenke til kommentar
gregoroth Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 det er versjon 1.6 jeg måtte bare innstalere bf på nytt og drite i cracken Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Har hørt at man kan redigere en fil. Hvordan gjør man dette???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå