Simen1 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dama skal ha ny mobil og har følgende krav: (rangert etter viktighet) - Kamskjell-format - Kamera (helst VGA eller bedre) - Radio - Fargeskjerm - Helst IR eller blåtann eller minnekort (pga enkel filutveksling) - Helst under 2000kr (fleksibelt) - Ikke Nokia Jeg har ikke funnet noe som tilfredstiller alle kravene hennes, men lurer på om Nokia 6260 kan være noe for henne. Den blir nok litt dyr (3,5k i følge prisguiden) og så er det en nokia, men det tror jeg er overkommelig. Hva sier dere? Er det noen som har sett noen tester av denne på nett? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva med Nokia 7270? den har ir! men ikke minnekort, eller bluetooth! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Så vidt jeg kan se på amobil.no så koster 7270 bare et par hundrelapper ekstra, men leverer til den prisen dårligere spesifikajsoner: Ikke blåtann, ikke video, ikke minnekort, bare halvparten så stor skjerm, men er til gjengjeld litt mindre. Jeg tror at de bedre spesifikasjonene til 6260 teller mye mer for dama mi enn den litt mindre størrelsen til 7270. Ørlite lavere pris på 6260 må jo også regnes som et lite pluss. Man kommer Sony Ericsson med noe tilsvarende snart? Da tenker jeg på kamskjell-versjonen av K700. Var det ikke Z700 den skulle hete? Den har vel radio slik som K700? Er det noen som kan gjette på pris på den i forhold til Nokia 6260? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Man kommer Sony Ericsson med noe tilsvarende snart? Da tenker jeg på kamskjell-versjonen av K700. Var det ikke Z700 den skulle hete? Den har vel radio slik som K700? Er det noen som kan gjette på pris på den i forhold til Nokia 6260? Tror ikke den blir lansert før i Oktober eller i November så det kommer til og ta sin tid.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 eller så er jo LG T5100 også veldig bra da! Men selvfølgelig mangler den minnekort, bluetooth og radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå