H4ngm4N Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Immortal, Darkthrone, Satyricon og Meshuggah er litt utenfor målområdet som trådstarter er ute etter syns jeg... Jeg vil anbefale: Pagans Mind Children of Bodom In Flames A Perfect Circle Opeth The Kovenant Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Immortal, Darkthrone, Satyricon og Meshuggah er litt utenfor målområdet som trådstarter er ute etter syns jeg... Jeg vil anbefale:Pagans Mind Children of Bodom In Flames A Perfect Circle Opeth The Kovenant Skaff deg Ensiferum - Token Of Time. Rå sang! Gjelder alle andre som liker COB osv. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Children of Bodom Einherjer Nightwish Pagan's Mind Metallica Judas Priest Kamelot Scorpions HammerFall Black Ingvars Denne listen med band er den beste! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Rage, og Story Of The Year. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Litt norsk må også med:Sirenia..knall bra band med 2 cd'er ute( første er den beste),litt goth stil på musikken Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Litt norsk må også med:Sirenia..knall bra band med 2 cd'er ute( første er den beste),litt goth stil på musikken Hvilken som er best av de to vil jeg ikke kommentere for min del da begge to inneholder elementer som er bedre enn den andre. Andre band som jeg ikke så nevnt: Pain Avrigus Freedom Call Avantasia (prosjekt med folk fra flere band) Ooomph! Om du vil ha litt gothmetall inn i bildet: Theatre of Tragedy (det gamle...) Tristania Trail of Tears Nefilim (skiva Zoon er rålekker!) Dominon³ Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Goth light..da må vi ha med Within Temptation...og Darkwell(fra Østerike).. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takker for band, hadde aldri trodd det ble så mange men det er jo bare bra. Nå har jeg musikk for år framover Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Iron maiden Slayer Judas Priest Immortal Wasp Kreator Holy Moses Bathory Mathem Emperor Darkthrone 1349 Disiplin Decapitated Canibal Coorps Vader King Diamon Finntroll Windir Black Sabbath Maligant Eternal Arch Enemy In Flames Hypocrisy Katatonia Metallica Satyricon Pantera Tiamat Enslaved Danzig alle gode band. sikert nokon til, men kjem ikkje på meir no. Lenke til kommentar
StianHe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er metalfrelst så dette har jeg litt peiling på Dark Trone Dark Funeral Nightwish Borknagar Burzum Vintersorg Iron Maiden Slipknot HammerFall Apocalyptica HIM Black Sabbath Kovenant System of a down Dope Blind Guardian Metallica Misfits Mortiis Gode Norske: Satyricon, Mother North må oppleves Live... Sinnsykt! Dimmu Borgir Veldig mye bra over svenskegrensa Amon Amarth er nermest sagt Genialt In Flames Og sist et av mine Største Favoritter Cradle of filth Kånge Dette er noe av det jeg har i samlinga mi gidder ikke nevne alt 70 Gb Huffda... Til alle som vil ha tekster er det en side som er konge http://www.darklyrics.com/ Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 bare skriver opp noen her, jeg. Vader Morbid Angel Kreator Exodus Testament Destruction Overkill Vomitory Carcass Krisuin Deicide Vital Remains Killer Axe At The Gates Aura Noir Primus Savatage Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Katatonia må du høre. Andre er: My Dying Bride Anathema Opeth Novembre Lilitu Swallow the sun Agalloch Dark Tranquillity Moonspell Klimt 1918 Koma Avec Tristesse Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Katatonia må du høre Katatonia er bra ja. litt spesiel musikk i grunnen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har noen nevnt 'King Diamond'? Det er et artig band... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Teit å ramse opp Black- og Death-Metal når fyren liker Powermetal og Heavy Metal Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 rhapsody er fantasy metal..... de synger jo om drager og riddere og sånn Gjør ikke de fleste power metal band det ? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ikke alle... men ganske mange ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå