MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvem kan gi meg gode tips på enten hard rock eller metal band? liker manowar, iron maiden og marilyn manson. Noe i den dur. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Her er en del: Dimmu borgir Immortal Cradle Of Filth Rhapsody In Flames Finntroll My Dying Bride Slayer Satyricon Venom Old Man's Child Twisted Sister Lumsk Ozzy Osbourne Black Sabbath Hammerfall Emperor Extol Dream Theater Cradle Of Filth Cannibal Corpse Symphony X Marilyn Manson er forresten Death Punk Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Her er en del: Dimmu borgir Immortal Cradle Of Filth Rhapsody In Flames Finntroll My Dying Bride Slayer Satyricon Venom Old Man's Child Twisted Sister Lumsk Ozzy Osbourne Black Sabbath Hammerfall Emperor Extol Dream Theater Cradle Of Filth Cannibal Corpse Symphony X Marilyn Manson er forresten Death Punk Du glemte Children of Bodom, dessuten er Rhapsody ett fantasy metal band Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Her er en del: Dimmu borgir Immortal Cradle Of Filth Rhapsody In Flames Finntroll My Dying Bride Slayer Satyricon Venom Old Man's Child Twisted Sister Lumsk Ozzy Osbourne Black Sabbath Hammerfall Emperor Extol Dream Theater Cradle Of Filth Cannibal Corpse Symphony X Marilyn Manson er forresten Death Punk Du glemte Children of Bodom, dessuten er Rhapsody ett fantasy metal band feeeeeeeeeeil.. Rhapsody er et power metal band.. beste kompisen min er power metal frelst så DET vet jeg.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 stemmer tok bare å bladde raskt gjennom Itunes her er noen til i slengen: Mayhem Darkthrone Celtic Frost Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 rhapsody er fantasy metal..... de synger jo om drager og riddere og sånn Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ensiferum Children of Bodom In Flames Disse bandene digger jeg mest, du bør høre Token Of Time av Ensiferum! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Rammstein Cathedral Sepultura Helloween Deathstars Anthrax Emperor Crematory Meshuggah Primal Fear Masterplan Kataklysm Circle II Cirlce Dimmu Borgir Mnemic Stratovarius Sonata Arctica Cradle of Filth Det er det jeg orker for nå Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dimmu borgir... judas priest, satyricon, Iron maiden gidde ikkje nevna fleir. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 W.A.S.P. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Audioslave Coal Chamber Deftones Fear Factory Helmet In Flames Lamb og God Mötley Crüe Motorhead Mudvayne Powerman5000 Pro-pain Rob Zombie Static-X System of a Down White Zombie Det var et par du kanskje vil like (de du ikke har hørt da). Endret 29. september 2004 av Endre Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ...And you will know us by the trail of dead Eneste du trenger Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Einherjer er litt kult Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 In Flames Soilwork Susperia Dimmu Borgir Children Of Bodom Testament Soil Kovenant Rammstein Marilyn Manson ... Liker de gruppene jeg nevnte,men vil spesielt fremheve Children Of Bodom. Makan til stilig musikk har jeg aldri hørt før. Noen som vet om de kommer med nytt album snart? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er ikke Opeth nevnt? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Opeth, Tool, In Flames og A Perfect Circle for å ha sortert ut det beste. IMO, that is. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Her er noe du bør få med deg - Dark Moore - Ayreon - After forever - Epica - Edguy Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Synes ikke dere har nevnt så mye i samme gate som de han nevner, men men. Når det er sånn det skal være vil jeg også nevne: Meshuggah Children of Bodom Red Harvest Behemoth Pluss et par andre som jeg glemte, disse to er definitivt verdt å sjekke ut. Disturbed Soil Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nightwish Helloween Manowar AC/DC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå