Muteki Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det noen som har prøvd Revoltec 450W? Er det en bra PSU? Søkte litt på google, men der fant jeg bare tyske tester. Fant dette bilde! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Er det ingen som veit? eller kan finne en test til meg? eller si om den er bra ut i fra bilde? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvis du ikke skjønner tysk så kan du gå på altavista, babelfish og oversette den til engelsk Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har du bare tenkt å kjøpe PSU hos 3dfxcool, eller skal du kjøpe kabinett også? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Er ikke helt sikker ennå! Tenker på en LCD skjerm til jul også. Men når jeg så den PSU'en som var billig pluss at den hadde sånne strømper så tenkte jeg at jeg kanskej skulle kjøpe en sånn en også! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kjøp heller denne. Så kan du jo kjøpe den når du bestiller LCD skjerm, så koster det ikke mer en hva det ville ha kostet å kjøpe dem hver sin plass. Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ut fra den spenningsoversikten så ikke strømforsyninga ut til å være spessielt kraftig eller stabil. Nå vet ikke jeg om motherboard monitor er så mye å stole på, men personlig ville jeg ha gått for ei litt mer "sikker" strømforsyning, som leverer litt mer (spessielt på +12v) Håper uansett du finner en psu som passer deg, og som du er fornøyd med! Lykke til! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kjøp Tagan 480watt fra www.mpx.no - de er knallgode, finnes mange reviews på nettet. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Jeg ser etter en som alt har sånne strømper på! Liker de. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du link??? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300276&cks=PRL det var den de testa på ok.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå