TranceCom Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 jeg bare lurer på om det er en fil jeg kan laste ned eller om det er noe jeg kan gjøre for og bytte til norskt språk i windows xp?? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 nei da må du nok kjøpe norsk windows xp. du har også language bar med det er mer for tastaturet. Lenke til kommentar
pine Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Vel, det beste du kan gjøre er å legge om til norske region instillinger. Da komer du automatisk til norske utgaver av noen websider osv. Ikke no spesielt. Norsk i windows suger... alle språk enn englesk i dataverden suger :smile: Min mening i hvertfall. Lenke til kommentar
JOB Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg har engelsk XP, så for å få norsk ordbok osv. i Word, kopierte jeg alle filene jeg ikke hadde fra en norsk 98-installasjon fra katalogen: C:ProgramfilerFellesfilerMicrosoft SharedProof til den engelske XP: C:Program FilesCommon FilesMicrosoft SharedProof Funka fett. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Passer bedre under pogramvare, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg