Morp[]eus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei! Lurer på om det er noen som vet om et program/Benchmark som man kan sammenigne Pc VS Mac? Har En bekjent som har en Powermac G5 som er den kraftigste maskinen som finnes i følge han.. Jeg vet med sikkerhet at jeg har bedre 3dkort enn han...han har 9800XT 256DDR. Finnes det noen Benchmarks så jeg kan jekke han litt ned på jorda iaf... Mine specs står i profilen. Noen som har skikkelig peil på mac her som kan legge fram noen kraftige agumenter som holder mål.? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 eus' date='27/09/2004 : 23:14'] Hei! Lurer på om det er noen som vet om et program/Benchmark som man kan sammenigne Pc VS Mac? Har En bekjent som har en Powermac G5 som er den kraftigste maskinen som finnes i følge han.. Jeg vet med sikkerhet at jeg har bedre 3dkort enn han...han har 9800XT 256DDR. Finnes det noen Benchmarks så jeg kan jekke han litt ned på jorda iaf... Mine specs står i profilen. Noen som har skikkelig peil på mac her som kan legge fram noen kraftige agumenter som holder mål.? spør på amac Lenke til kommentar
drall Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Doom 3 edit: er det ute for mac ennå? ellers ut2004-demo, quake3-demo Endret 27. september 2004 av drall Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Doom 3 Da kan man si nye spill, for mac kan ikke kjøre så mange spill. Men mac er mye bedre enn pc til f.eks Videoredigering... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ser ut som det er pointless å kjøpe mac hvis du skal drive med adobe-produkter da, ser det ut som : http://www.wininsider.com/news/?id=4263&page=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå