Gå til innhold

tenkte jeg skulle kjøpe meg en bærbar

Photon

Anbefalte innlegg

Vel har netopp funnet ut at jeg blir stasjonert langt oppi nord (førstegangstjeneste), og tenkte som så at jeg må få tak i en laptop som jeg kan ta med opp.

Har sett en del rundt omkring og flere har anbefalt denna her:

"Elitegroup G556E", da fra mulitcom. Men siden dette er første gangen jeg skal kjøpe en bærbar så lurte jeg nå på litt forskjellige ting da =).

Burde jeg kjøpe en laptop med dvd brenner? Har hørt at 2-lagsbrennere så vidt har kommet ut, burde jeg vente på de?

Har tenkt til å bruke pc'en til spilling, se på filmer, internett osv... ikke så veldig gamle spill heller, skal funke greit på 3d spill fra nåtiden så og si, og ett langt batterilevetid hadde også vært greit.

Vel ble litt rotete den posten her, men takker på forhånd for all hjelpen jeg kan få :)

link til multicom: Trykk her

edit: lurer også på harddiskene til disse pc'ene for det står det intet om hos multicom, det er ata-100 5200rpm antar jeg? noe mindre enn det hadde jo vært dumt isåfall

Endret av Photon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og 4200 er vel en anelse treigt?

Stemmer det :thumbup:

Men hvis du sender mail og maser litt på multicom, så gir de deg tilsvarende HD med 5400 rpm for kr 200 i pristillegg.

Skal du ha 7200rpm må du gi ca 700 kr fikk jeg opplyst.

Endret av Beop
Lenke til kommentar

Folk sier at 7200rpm er fantastisk, men jeg syns min Samsung 60gb 5400rpm er bænkers. Gadd ikke betale masse mere penger for en 7200rpm versjon.

Dual layer brenner til bærbar er ute ja. Vet at netshop leverer dette som valg på sine Netshop 1557GLS maskiner.

Er strålende fornøyd med min maskin, så kan anbefale den for deg. Kostet 13390 på www.netshop.no

Lenke til kommentar

er netshop de eneste som leverer tolags brennere?

vel ringe til multicom, kosta 1000kr å oppgradere til 7200rpm, men 5400 var bare 200kr ekstra, når det gjelder brennere så kunne de ikke få satt inn tolagsbrennere i de, så da blir det vel netshop som blir det eneste som gjenstår i den prisklassen på rundt 14k inkl moms siden whitebox var litt vel dyrt

Endret av Photon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...