Cryptic Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ok... nå kommer enda en RAM tråd fra meg Jeg SKAL ha dette; HK: Abit KV8 Pro-3rd Eye CPU: AMD 64 3200+ RAM: ? ? Corsair XMS PRO3200 x2 elr Corsair XMS3200XL x2 ???? PS! jeg vil ikke vite hva deres "MENING" er... jeg vil vite hva som er best. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Helt klart Corsair XMS3200XL. Corsair XMSPRO3200 har timings 2-3-3-6 mens XMS3200XL har timings 2-2-2-5 Endret 27. september 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Da blir det Corsair XMS3200XL x2 da Takker for hjelpen og jeg skal legge ut bilde av den nye PC'n min så snart jeg får den tnx and goodbye Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Da blir det Corsair XMS3200XL x2 da Takker for hjelpen og jeg skal legge ut bilde av den nye PC'n min så snart jeg får den tnx and goodbye Jeg har selv Corsair TWINX-PRO3200XL 1024 MB, og disse brikkene er helt konge. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Åja... det var det ja.... hva er forskjellen på TWINX og vanlig? og siden du sa; Jeg selv har twinX Corsair XMS3200XL og at jeg ikke ville angre, hvor kan jeg kjøpe EXACT samme RAM som deg? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Da blir det Corsair XMS3200XL x2 da Takker for hjelpen og jeg skal legge ut bilde av den nye PC'n min så snart jeg får den tnx and goodbye Har selv bedre erfaring med disse enn med pro ja Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) "TWINX"-brikker er brikker som selges i par, og som er testet og verifisert sammen på flere brikkesett. De er garantert å fungere i par. Dette er aktuelt på hk som støtter Dual DDR. Edit: Du får de hos komplett/datakjeden, Mamoz m.fl. Komplett/datakjeden har Corsair som sitt highend-merke, så de har best utvalg i minnebrikker fra Corsair. Endret 27. september 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Oki... så vist jeg skal ha DETTE... kan jeg ha TWINX da? og er det bedre med Denne x2 en Disse? EDIT: Jeg tror det samma dritten men jeg er ikke sikker pga det er pris forskjell Endret 27. september 2004 av Cryptic Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Oki... så vist jeg skal ha DETTE... kan jeg ha TWINX da? og er det bedre med Disse x2 en Disse? EDIT: Jeg tror det samma dritten men jeg er ikke sikker pga det er pris forskjell Du kan bruke TWINX-brikker på det hk du skal kjøpe, ikke noe problem. Og når jeg ser at TWINX-settet er billigere enn to enkeltstående, ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe TWINX-settet. Det kan jo tenkes at du heller vil kjøpe et s939-system senere, og da er det veldig praktisk med TWINX-settet, fordi s939 bruker Dual DDR. PS: Shit, TWINX-settet var billig, ja. Endret 27. september 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå