Gå til innhold

Radlinker, er dette noe tess?

Ravn

Anbefalte innlegg

Har tidligere brukt Powerstrip og Rivatuner. Har igrunnen ikke noen problemer med disse (litt irriterende med Powerstrip, som kommer opp med startup og man må vente.... ja dere vet hva jeg snakker om). Tenkte jeg skulle teste ut noe nytt, Radlinker ser jo flott ut da, klokker når det trengs, ved hjelp av en "snarvei". Noen som har noen erfaringer å dele med dette? Bruker forøvrig Catalyst 4.9, og klokker et Sapphiretech Atlantis Radeon 9600 PRO Fireblade Edition (479/357). Resten av maskinvare står i signature, om ønskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte RadLinker tidligere, det fungerer i grunnen greit. Ved reinstallering av Windows gikk jeg over til AtiTool, som automatisk tyner både ram og GPU på kortet til ytterste grense for deg uten at du behøver å løfte en finger. AtiTool har også muligheter for å legge inn automatisk overklokk kun mens du kjører 3D.

Lenke til kommentar
Brukte RadLinker tidligere, det fungerer i grunnen greit. Ved reinstallering av Windows gikk jeg over til AtiTool, som automatisk tyner både ram og GPU på kortet til ytterste grense for deg uten at du behøver å løfte en finger. AtiTool har også muligheter for å legge inn automatisk overklokk kun mens du kjører 3D.

Har testa ATI-tool for noen måneder siden, men synes den var for veig... var litt for hårfin ang. artifacts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...