TranceCom Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Er det noen filer eller noe jeg kan laste ned fra internett som bytter så jeg for norsk i stedet for engelsk i windows xp? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei! Har du Win XP Norsk? På Engelsk kan du ikke velge å bruke norsk.. Når jeg innstallerte Norsk, valgte jeg mellom Norsk og Engelsk under innstallering.. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 om du spør på http://www.win-xp.no , så tror jeg at du vil få et "bedre" svar :smile: [ Denne Melding var redigert av: roaldhansen på 2002-05-13 21:20 ] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har du først kjøpt engelsk versjon av XP så må du nok holde deg til det. Du skal vel bytte ut VELDIG mange filer for å få det på norsk... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Du må nok kjøpe deg norsk versjon hvis du skal ha norsk, har du kjøpt engelsk så må du nok leve med det....har du dårlig råd, kjøp deg ei engelsk-norsk ordbok :wink: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har du en engelsk versjon så går det ikke å justere innstillinger slik at d blir norsk. Du må nok kjøpe norske versjonen da :-/ Valget i installeringen norsk/engelsk som en annen nevnte her gjelder hvilket tastatur du har (velge Norge hvis du har med æ-ø-å.... ). Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Uansett, hvis du kjenner noen andre som har Xp norsk, så kan du jo bare kopiere det. Du eier jo din lisens på XP, og da må du jo kunne kjøre hvliket språk du vil... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hvorfor kjøpte du engelsk versjon når du helst vil ha norsk? Eller har du muligens kopiert det fra en som hadde engelsk versjon? Jaja... noe må man betale for sine synder Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hurtigtast for å endre til Norsk tastatur er "alt"+"shift". Enkelte program endrer språk på tastatur til engelsk automatisk, så det blir endel alt-shift trykking... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 21:36, enemigo skrev:Hurtigtast for å endre til Norsk tastatur er "alt"+"shift". Enkelte program endrer språk på tastatur til engelsk automatisk, så det blir endel alt-shift trykking... Det er snakk om språket til selve os'et.. Lenke til kommentar
nyk Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Du har sikkert den nedlastet versjonen av xp (fy fy) der er det bar eengelsk Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 21:32, blanc skrev:Uansett, hvis du kjenner noen andre som har Xp norsk, så kan du jo bare kopiere det. Du eier jo din lisens på XP, og da må du jo kunne kjøre hvliket språk du vil... Han har bare lisens til sin egen engelske versjon av XP (du har vel det TranceCom ?), lisensen følger ikke med til andre versjoner....les lisensbetingelsene. [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-05-13 21:49 ] Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 blanc: Det var det kanskje ja... :smile: [ Denne Melding var redigert av: enemigo på 2002-05-13 21:46 ] Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hvis du klarer å skaffe en MUI (multi useri interface) pakke til XP så kan du bytte til norsk på som om du hadde installert den norske versjonen. fra Technet sine sider: "Configuring the User Interface Language (MUI Pack Only) The Windows XP MUI Pack allows users to change user interface languages, as long as support for additional user interface languages has been installed, and Administrators have not locked down the desktop by using Group Policy settings." Men hvor du får en slik en er jeg usikker på ... Ravneholm kanskje ?? eller en annen stor software distrubitør. G. [ Denne Melding var redigert av: Gaute på 2002-05-13 21:58 ] Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 21:32, blanc skrev:Uansett, hvis du kjenner noen andre som har Xp norsk, så kan du jo bare kopiere det. Du eier jo din lisens på XP, og da må du jo kunne kjøre hvliket språk du vil... Feil, lisensen gjelder også for språket. Har du kjøpt norsk versjon og vil ha engelsk, må du også kjøpe en engelsk versjon. Sprøtt ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg