Kenneth Dammyr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Yahoo Har nettopp reinstallert Windows(aktivering gikk ut ) og har nå fått SP2 på maskinen. Jeg er overveldet over det elegansen og luksusen SP bringer. Det ble nesten litt gøy og interessant på nytt igjen. Automatisk pop-up blokker og greier... Og nettverksmulighetene er jo helt geniale. Det blir en laaaaaaaaaaaaaaaang natt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 en laaaaang natt når du prøver å finne ut hvorfor diverse programmer ikke funker og hvorfor ting klikker hele tiden. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ingenting klikker her. Hadde du virkelig ikke en popupstopper og brannmur fra før???? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ingenting klikker her. Hadde du virkelig ikke en popupstopper og brannmur fra før???? Google Toolbar til Internett Explorer fjerner stort sett alt av popups, selv på de værste stedene. Fint program som ikke lar seg irritere av heller. Bruk heller det. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 jeg har hørt masse dritt om SP2... venter litt jeg ... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 SP2 Er noe dritt! Jeg fikk MASSE problema.... Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 mhm.. venter til det står i itavisen elns at sP2 er fiksa Itavisen er min venn Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) unnskyld det klikka litt her :S Endret 27. september 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) unnskyld Endret 27. september 2004 av AmmO Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ingenting klikker her. Hadde du virkelig ikke en popupstopper og brannmur fra før???? Google Toolbar til Internett Explorer fjerner stort sett alt av popups, selv på de værste stedene. Fint program som ikke lar seg irritere av heller. Bruk heller det. IE suger likevel. Bruk Opera/Firefox. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sagt det før... mange sider ser forferdlige ut med FF. Opera er bra, men har sine svakheter (bl.a. med HW forum) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 SP2 SUX.. masse feil med den,. iaf til meg.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ingen problemer her, har bare vært fornøyd hittils Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Nå var jeg bra dum. Ingen video ville vises på PC-skjermen. "Faen nå har SP2 herpa DivX" tenkte jeg, men neida. Jeg avinstallerte SP2 jeg, men da "mista" jeg lagringshardisken (må ha en fix i SP) Jeg hadde bare satt på "kun video på tv", så filmen vistes på TV rett bak meg. Nå får jeg ikke installert SP2 lenger for Windows Update tror jeg har SP2 og vil ikke gi meg Endret 30. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 skal formatere og legge inn vanlig xp sp1, SP2 er noe dritt ! fucker alt her.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 skal formatere og legge inn vanlig xp sp1, SP2 er noe dritt ! fucker alt her.. Been there, Done that Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 skal formatere og legge inn vanlig xp sp1, SP2 er noe dritt ! fucker alt her.. Been there, Done that samme her.. jeg formaterte.. installerte SP2.. 1 time senere .. formaterete.. installerte SP1 Lenke til kommentar
dansken007 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 SP2 er noe dritt ja pc klikker og låser seg måtte formatere hele driten på ny Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Skjønner ikke at så mange plages med SP2 Installerte den når den kom på norsk, og har ikke opplevd noen problemer, utenom at jeg måtte oppgradere ghost. Installerte den på en gammel P3 maskin, som også durer og går uten problemer. Men så har jeg deaktivert "sikkerhetssenter", og bruker ikke den interne firewallen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sagt det før... mange sider ser forferdlige ut med FF. Opera er bra, men har sine svakheter (bl.a. med HW forum) Problemer med opera og HW forumet? Det har ikke jeg opplevd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå