stix Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er på utkikk etter nytt utstyr til pc'n. Prosessoren og minnet er jeg ganke sikker på at blir en amd 64 3000+ og DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 (to stk). Er litt usikker på hovedkortet. Valget står melom disse: EPoX EP-8KDA3J og Asus K8N. Noen innspill på disse hovedkortene eller andre gode (og like billige) kombinasjoner? Lenke til kommentar
stix Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 du burde legge på litt penger og ta noe annet slags minne, twinmos i det minste, noname-ram er ikke bra Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 du burde legge på litt penger og ta noe annet slags minne, twinmos i det minste, noname-ram er ikke bra Helt enig! NoName ram = tregt minne Bruk litt mer penger å kjøp...ja f.eks Twinmos. Ytelsen på maskinen vil bli bedre. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 NoName ram = tregt minne Ikke nødvendigvis, men problemet med noname er at du ikke vet hva du får. Lenke til kommentar
stix Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Noen som har noen innspill på de hovedkortene jeg har satt opp som alternativer? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ytelsen på maskinen vil bli bedre. Ja, du ser det såvidt i diverse memorybenchmarks. Merker du det i spill eller i windows så skal du få premie fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå