Gå til innhold

Need For Speed Underground 2 forhåpninger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ganske sikker på at det bil påwne...

Menne, jeg synes de kunne valgt å ha med flere spennende biler, ikke bare de bilene som er aller mest uber svett tuna i verden, men som alikevel er ganske populære (å si at de skal ta med volvo 240 blir litt drøyt...)

Savner:

BMW M3

Mercedes SLK

Nissan Primera

Opel Calibra

Peugeot 106 RallyE

Honda CRX (denne vet jeg kommer i Juiced)

Honda NSX

for å nevne noen...

Lenke til kommentar

jeg har prøvd demoen til juiced og er ikke så utrolig imponert i grunn.

Bilene med bakhjulstrekk skulle vise seg å være ganske så umulig å kjøre fort med, dette resulterte bare i at man spant ut av løpet. men litt realisme er alltid bra, men en mellomting av dette og arcade-følelsen i nfsu hadde vært noe.

gleder meg til juiced, det ser ut som det kommer et par spennende moduser og slikt.

Lenke til kommentar

Lasta ned demoen på nytt nå og fikk det til å funke... Synes det virket ganske lovende, man måtte faktisk kunne litt om hvordan en bil oppfører seg... i motsetning til nfsu, hvor det er bare å holde klampen i bånn 80% av spillet, og bare svinge som fan...

Fikk faktisk litt WRC følelse? Nå går vi fryktelig offtopic her da, menmen :p

Det som virker fantastisk fett i Juiced, er at det for det første er 48(!) biler å velge mellom, og jeg så en video av der man tuna/styla bilen, og det så sinnsykt smooth ut! NFSU blir liksom litt for platt og overfladisk, håper dette blir til det bedre i 2'ern!!!

Lenke til kommentar
Håper jo det blir bedre enn 1'ern sjølsagt...;) Men også mer realistisk.

Blir nok garantert bedre enn Need for Speed Underground 1 ja :!:

Og de skal også satse mer på realisme. Blant annet når det gjelder tuning av bilene. Om gatene fortsatt er blitt blankpolert vet jeg inget om :p

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...