Gå til innhold

Norske nettsider om mobiltelefoner

adsfiklam

Anbefalte innlegg

Hei.

Trist å se at dere gjør narr av siden min, razh0r og Pinella.

Ikke at jeg vil gå nærmere inn på at dere begge kjenner hverandre, begge missliker meg osv.

Uansett. Testen av P800 var et feilgrep av meg å legge ut. Det var opprinnelig en brukertest jeg skrev i mars for forumet. (dere kan se den ligger der). Det var på planen min å redigere den. Men, jeg kan gjerne se at dere tar dere litt bedre tid til å se på siden. Er stoffet der fjortispreget, og dårlig?

Siden razh0r allere har tatt seg friheten til å vise frem siden på forumet kunne jeg godt tenkt meg at folk ga litt tilbakemeldinger. Testen av P800 er trekt tilbake, da dette som sagt kun var en brukertest.

At det ikke er en seriøs mobilside er bare noe tull. Jeg har erfaring fra andre store mobilsider, å skriver mer en bra nok, og er mer en seriøs nok til å drive en egen side.

Det er også med andre folk fra forumet - som skriver veldig bra, noen er til og med mye eldre en meg. (myndige).

Så nå ber jeg dere ta en titt på mobilsiden min - www.imobilia.org

Kan dere si dette er en dårlig side? Den er helt nyåpnet (jeg var egentlig ikke klar til å vise den frem enda :hrm: ). Så, hva synes folket? :)

edit: mobilsiden.net, infosync.no, sonyericsson.no, dintelefon.no, dinside.no, ITavisen.no er vel de andre enn amobil sidene jeg har notert meg.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes du er flink jeg. Det viktigste er at man tror på seg selv, og det gjør du ;) .

Om du er 14 eller 44 burde være, og er, irrelevant.

Det som teller er at du prøver, og jeg er sikker på at hvis du holder ut kommer siden din til å bli en verdig konkurrent til flere andre mobil-sider.

Lykke til :yes:

Lenke til kommentar
Hei.

Trist å se at dere gjør narr av siden min, razh0r og Pinella.

Ikke at jeg vil gå nærmere inn på at dere begge kjenner hverandre, begge missliker meg osv.

Det er også med andre folk fra forumet - som skriver veldig bra, noen er til og med mye eldre en meg. (myndige).

Så nå ber jeg dere ta en titt på mobilsiden min - www.imobilia.org

Kan dere si dette er en dårlig side? Den er helt nyåpnet (jeg var egentlig ikke klar til å vise den frem enda  :hrm: ). Så, hva synes folket? :)

Jeg likte sida di jeg! :yes:

Endret av Rexton
Lenke til kommentar
Uansett vil det aldri dekke over det faktum at p800-testen din var direkte dårlig.

Det er jeg helt enig i. Jeg prøver ikke dekke over det heller. Det var på todo-listen min å fikse det opp, men da jeg ikke har hatt tid til å gjøre det enda har jeg nå fjernet den.

Som sagt var det ikke meningen at den testen skulle være for imobilia når jeg skrev det, men jeg at det skulle være en brukertest til forumet. (dog mener jeg ikke den er dårlig sammenlignet med de andre brukertestene i forumet). Les heller de andre nyhetene, 3100-testen osv. Da vil dere få et litt annet syn på siden trur jeg :) Helt annen kvalitet på det.

Jeg håper ikke dette var et avtalt spill fra dere to.

Men nok om det. Hyggelig at jeg får tilbakemeldinger fra dere andre.

Jeg vil gjerne ha flere!

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Jeg har erfaring fra andre store mobilsider, å skriver mer en bra nok, og er mer en seriøs nok til å drive en egen side.

Jeg vet ikke helt jeg. Nå har jeg ikke sett mye på den siden din, men den virker fortsatt litt amatør aktig ut for meg. Hva andre mener vet ikke jeg. Dessuten har du noen skrivefeil som må lukes ut før du kan si at du er mer enn god nok til å skrive.

Nå veit jeg heller ikke hva som foregår mellom deg og de to andre, men å si at de misliker deg blir litt for dumt, og at du håper at det ikke var planlagt spill, er rett og slett patetisk. Men som sagt, jeg vet ikke hva som har skjedd mellom dere. Blir feil å ta det ut her på forumet, det har ingenting på forumet å gjøre.

Dessuten må du tåle å høre litt kritikk, ikke si at de gjør narr av siden din. Det var kritikk de kom med, og skal du være seriøs, så kan ikke du la det gå inn på deg og begynne å beskylde dem for å mislike deg osv.

Hvilke store mobilsider er det du har erfaring fra?

Lenke til kommentar

Eulogy: Det er ikke jeg alene som skriver alt der. Kanskje du kan sende meg en PM der hvor du finner feil?

Jeg har gang på gang prøvd å sende deg PM, men du svarer jo aldri.

Hvilke sider jeg har erfaring fra vil jeg ikke nevne her og nå.

Jeg syntes siden ble latterliggjort når det ble sendt et innlegg med bare en " :!: " i. Det var ikke kritikk.

Hva som har skjedd oss imellom vet ikke du nei. Men jeg kan nevne det at jeg har blitt tydelig fortalt på MSN av razh0r at han og Pinella missliker meg, og det er bare razh0r av de to som i utgangspunket vet hvor gammel jeg er.

Lenke til kommentar

Det var vel jeg som la ut den smileyen. Hvorfor nevnte du ikke meg da? Jeg hadde faktisk ikke lest siden før jeg la ut smiley, og jeg la den ut fordi jeg syns det var morsomt det som ble skrevet her.

Du er vel 14? Ikke vet jeg. Men å drasse inn det du har blitt fortalt på msn inn på forumet her er bare dumt. Du burde skjønne såpass. Og at jeg ikke svarer på pm har noe med at jeg ikke har tid til alt og alle. Du får heller smøre deg med tålmodighet. Har du dårlig tid kanskje?

Kanskje du kan gi innleggene dine til din norsklærer så han/hun kan rette på de feila dine? Mislike, ikke misslike.

Jeg skriver mye feil jeg og. ;)

At du ikke vil si hvilke sider du har erfaring med ser jeg bare på som at du ikke har noe erfaring.

Lenke til kommentar

Vel, razh0r gjorde det samme som deg. Og Pinella sa bare "Jeg sier ikke mer". Dette er ikke kritikk. Det er utdriting.

Hvilke sider jeg har skrevet for kan jeg sende deg en PM med.

Hvorfor blir MSN teit? razh0r har sagt han kjenner Pinella og at begge de misliker meg.

Kan vi ta resten på PM nå? Jeg ser meg ferdig med dette.

Jeg blir glad hvis noen kommer med noen ordentlige tilbakemeldinger. kanskje jeg skla lage en egen tråd for det?

Lenke til kommentar

Det er et rent design på siden til ingar som er tiltalende egentlig, virker bra i forskjellige nettlesere.

Relativt bra design, men innholdsmessig ligger nok siden litt etter andre sider. Men det er vel noe som kan komme seg...

Er nok flere seriøse som kunne ha tenkt seg å hjelpe til. Er nok det som mangler igrunn.

Lenke til kommentar
Det er et rent design på siden til ingar som er tiltalende egentlig, virker bra i forskjellige nettlesere.

Relativt bra design, men innholdsmessig ligger nok siden litt etter andre sider. Men det er vel noe som kan komme seg...

Er nok flere seriøse som kunne ha tenkt seg å hjelpe til. Er nok det som mangler igrunn.

Det er jo ikke Ingar som står for designet, men Polecat.

Men er uenig i at innholdet ikke er bra, jeg liker det veldig godt(å så er det et glimrende foum med ikke alt for mange brukere)

Lenke til kommentar
http://www.zedge.no/ Denne synes jeg er bra! (logoer, temaer og div. sånne ting.. ) :)

Den redesigner/rekoder jeg nå om dagen. :cool:

(ikke det som ligger der nå.)

----------

Om noen har noe imot designet til imobilia, er det en side jeg laget helt gratis, etter en forespørsel via PM på dette forumet. En skal vel da ikke forvente allverdens heller. :shrug:

Når det gjelder innholdet, kanskje dere bør skru forventningene litt ned, og deretter sjekke innholdet på ny. Vær glad at noen (Ingar) i det hele tatt gidder, hva hadde nettet vært uten initiativ? Husk også at det er et prosjekt med et budsjett og reklameinntekter på 0, sammenlignet med andre som driver innenfor dette, og alt drevet på frivillig initiativ.

Og nei, innleggene deres (ja, dere hvem dere er) var mer sarkastiske enn konstruktive. Synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...