Mez Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bruker et hjemmelagd bat script for å generere .m3u spilleliste til winamp, men problemet er: når den skal skrive inn filnavnene til filer med norske tegn (ÆØÅ) så skriver den noe helt annet i steden, dette gjør at jeg ikke får loada filene inn i winamp. Noen som har noen tips og triks på hvordan jeg kan fikse dette problemet? Erik Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ÆØÅ funker fett i cmd her... Kanskje du skulle prøvd et vanlig program? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hei! Jo formulerte meg kanskje litt feil, jeg klarer å skrive ÆØÅ i cmd, men klarer ikke å få programmet mitt til å bruke riktige tegn når den lister opp alle mp3 filene. F.eks så blir playlist.m3u skrevet sånn: \Album\Postgirobygget\Postgirobygget - Best Av Alt [2003][192]\05 - Postgirobygget - Hver Gang Jeg G†r Rundt Her.mp3 Bat filen ser bare sånn ut: dir musikk\*.mp3 /S /B >> playlist.m3u Den gjør altså om fra ø til † Erik Lenke til kommentar
Mez Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Noen som har en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå