AndersT2 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det nye STAR WARS: Battlefront spillet kun for online, eller er det en singel player der også. Sitter på en dårlig linje ut året, så online spilling blir ikke moro Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det er singleplayer, men den delen er vel så som så, er hovedsakelig ment som et multiplayer-spill, har du ikke muligheten til det tviler jeg sterkt på at spillet er verdt kjøpet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Ja, LAN spilling er mulig... Dessuten er singleplayer delen ganske kult fullført, så den er absolutt ikke dårlig! (mye bedre enn BF1942 og BF:V's SP del) EDIT: denne tråden er feilpostet! Har fått eget forum for Star Wars relaterte spill nå! Sier i fra til moderator'ne at de flytter den Endret 27. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Neida, mener ikke at den er dårlig, men hvis han ikke får kost seg med online-spilling har han på en måte betalt full pris for halve spillet, eller, for mindre enn halve spillet vil jeg si. Endret 27. september 2004 av cockmyrifle Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Flyttet til "Star Wars". Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er dette spillet verdt pengene da? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Verdt pengene? Ja, jeg syntes da det, men nå har ikke jeg de samme kravene som mange andre har til lang underholdningsverdi etc. Men at spillet allerede har gitt meg mange timer moro og at det garantert kommer til å fortsette med det i flere mnd. er hevet over enhver tvil. Liker du Battlefield spillene?, liker du Star Wars? Ja da kommer du garantert til å like dette. For en stemning! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Ok da så kjøper jeg det da men, hvor mye krever dette spillet av hardwaren? Ønsker å kjøre det på max (1024x1284) Har uansett tenkt å kjøpe meg X800XT en gang i slutten av Oktober! Endret 28. september 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 http://www.gamespot.com/pc/action/starwars...ont/review.html Kanskje dette hjelper å bestemme dere? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 skulle til elkjøp å kjøpe det i dag, men de hadde det ikke, kun hos Spaceworld, men jeg gidder ikke punge ut 100,- mer for det der. Samme prisforskjell var det på flere spill, styr unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Snakka forresten med en kompis som har spilt det. Singleplayerdelen er ikke en kampanje i og for seg, det er bare masse maps uten noen forbindelse med hverandre, omtrent som Wolfenstein Enemy Territory-mod'en. Altså ei begrensa øy med 2-3 lag som skal ta forskjellige punkter på kartet. Når så og så lang tid er gått (eller ditt lag har oppnådd victory conditions for kartet) hopper det til neste med en liten beskrivelse mellom hver. Så det er ikke "brett" i og for seg som i Jedi academy. Bare multiplayer-kartene fylt med dumme AI-boter istedet for spillere. Ikke mye å trakte etter for SP sin del! Det blir som å spille BF:1942 offline med bare boter. Våpnene er også akkurat de samme som alle andre Star wars-spill de siste 10 årene, så det var visst ikke særlig spennende det heller..man har jo prøvd alle sammen før. Endret 28. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Anbefaler dere å lese denne tråden istedenfor. Ingen vits med to tråder som omhandler det samme. Star Wars Battlefront - Diskuter her Bitex - Det er da vitterlig ingen dum ai du møter på. Ei heller er det bare brett for brett du bli kastet ut i. Det er forskjellige kampanjer med forklaringer, videosnutter og diverse for å fortelle deg hva som skjer og hvor det skjer, og ikke minst hvorfor det skjer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Anbefaler dere å lese denne tråden istedenfor. Ingen vits med to tråder som omhandler det samme. Star Wars Battlefront - Diskuter her Bitex - Det er da vitterlig ingen dum ai du møter på. Ei heller er det bare brett for brett du bli kastet ut i. Det er forskjellige kampanjer med forklaringer, videosnutter og diverse for å fortelle deg hva som skjer og hvor det skjer, og ikke minst hvorfor det skjer. Ai'en er ikke akkurat SUPER smart, men den gjør i allefall det den skal, og mere til! Personlig hadde jeg ALDRI trodd at botene ville prøve å skyte etter føttene på AT-AT'ene, men det gjorde de, og traff rimelig bra! Bare så synd at mi flyging sugde da! :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 [iC' date=29/09/2004 : 21:07] Anbefaler dere å lese denne tråden istedenfor. Ingen vits med to tråder som omhandler det samme. Star Wars Battlefront - Diskuter her Bitex - Det er da vitterlig ingen dum ai du møter på. Ei heller er det bare brett for brett du bli kastet ut i. Det er forskjellige kampanjer med forklaringer, videosnutter og diverse for å fortelle deg hva som skjer og hvor det skjer, og ikke minst hvorfor det skjer. Ai'en er ikke akkurat SUPER smart, men den gjør i allefall det den skal, og mere til! Personlig hadde jeg ALDRI trodd at botene ville prøve å skyte etter føttene på AT-AT'ene, men det gjorde de, og traff rimelig bra! Bare så synd at mi flyging sugde da! :!: Er det kommet ut? Ble ikke pc-versjonen forsinka da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 [iC,29/09/2004 : 21:07] Anbefaler dere å lese denne tråden istedenfor. Ingen vits med to tråder som omhandler det samme. Star Wars Battlefront - Diskuter her Bitex - Det er da vitterlig ingen dum ai du møter på. Ei heller er det bare brett for brett du bli kastet ut i. Det er forskjellige kampanjer med forklaringer, videosnutter og diverse for å fortelle deg hva som skjer og hvor det skjer, og ikke minst hvorfor det skjer. Ai'en er ikke akkurat SUPER smart, men den gjør i allefall det den skal, og mere til! Personlig hadde jeg ALDRI trodd at botene ville prøve å skyte etter føttene på AT-AT'ene, men det gjorde de, og traff rimelig bra! Bare så synd at mi flyging sugde da! :!: Er det kommet ut? Ble ikke pc-versjonen forsinka da? Eh, jo... -og jorda er flat... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå