Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvem digger jeg? Fordømt godt spørsmål egentlig... Jeg digger vel ingen. -Liker i hvert fall da, sier du? Neppe! For meg er det kun meg selv. Jeg liker ingen. Andre mennesker er bare ballast for verden vi lever i. Dumme irriterende mennesker som kommer med lite gjennomtenkt oppgulp en gang i blandt. Jeg derimot, burde vel egentlig blitt tilbedt som en gud av imbecile småfolk, som med sine tåkete og halvtomsete store øyne svirrer rundt på jorda etter meningen med alt. JEG er meningen med alt. Det burde vært lovpålagt å sende meg penger og jomfruer hver eneste dag. Jeg digger meg selv! Og det burde kanskje dere også gjøre! Nå sitter dere der, med de store tomsete øynene deres, og lar de gli sløvt over teksten som dukker opp på de fillete maskinene deres, og kjenner en mild irritasjon over slike som meg. Og jeg sitter her, avslappet, og vet at målet mitt er nådd... Psion ut.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvem digger jeg?Fordømt godt spørsmål egentlig... Jeg digger vel ingen. -Liker i hvert fall da, sier du? Neppe! For meg er det kun meg selv. Jeg liker ingen. Andre mennesker er bare ballast for verden vi lever i. Dumme irriterende mennesker som kommer med lite gjennomtenkt oppgulp en gang i blandt. Jeg derimot, burde vel egentlig blitt tilbedt som en gud av imbecile småfolk, som med sine tåkete og halvtomsete store øyne svirrer rundt på jorda etter meningen med alt. JEG er meningen med alt. Det burde vært lovpålagt å sende meg penger og jomfruer hver eneste dag. Jeg digger meg selv! Og det burde kanskje dere også gjøre! Nå sitter dere der, med de store tomsete øynene deres, og lar de gli sløvt over teksten som dukker opp på de fillete maskinene deres, og kjenner en mild irritasjon over slike som meg. Og jeg sitter her, avslappet, og vet at målet mitt er nådd... Psion ut.... :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg digger meg selv! Og det burde kanskje dere også gjøre! God ide, men jeg har alltid digget meg selv. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Digger hanne. *props til røros* Røros? Hvem av dere bor der? Hey! Lokale folk her, jo Jeg bor på Røros. Digger pilotbrillene til Shicca. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvem digger jeg?Fordømt godt spørsmål egentlig... Jeg digger vel ingen. -Liker i hvert fall da, sier du? Neppe! For meg er det kun meg selv. Jeg liker ingen. Andre mennesker er bare ballast for verden vi lever i. Dumme irriterende mennesker som kommer med lite gjennomtenkt oppgulp en gang i blandt. Jeg derimot, burde vel egentlig blitt tilbedt som en gud av imbecile småfolk, som med sine tåkete og halvtomsete store øyne svirrer rundt på jorda etter meningen med alt. JEG er meningen med alt. Det burde vært lovpålagt å sende meg penger og jomfruer hver eneste dag. Jeg digger meg selv! Og det burde kanskje dere også gjøre! Nå sitter dere der, med de store tomsete øynene deres, og lar de gli sløvt over teksten som dukker opp på de fillete maskinene deres, og kjenner en mild irritasjon over slike som meg. Og jeg sitter her, avslappet, og vet at målet mitt er nådd... Psion ut.... Jeg er glad i deg og. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Oh, the Narsism! Go me! Edit:onkel leif Endret 16. oktober 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ah, jeg glemte en ting, jeg digger alle dere som flamer eller støtter flaming. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Føler meg veldi glømt Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 digger Limited_Edition Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Digger SumSar og jokke avataren hans Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Digger Ikkeno jeg, kuleste bonden jeg kjenner som ikke har TV i huset mens familien er bortimot de rikeste på plassen de bor lol EDIT: Så digger jeg megselv da siden det er ingen i verden som er i nærheten av å ha så kult hår som meg Endret 17. oktober 2004 av So Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Digger pilotbrillene til Shicca. Seff! Brillene eier jo! Synd avatarbildet ikke fremhever det viktigste med dem; det faktum at de er sølvgrå, og det står "Scania" med blå skrift over dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå