Gå til innhold

Den offisielle "hvem digger du?" tråden....

Dr. Panda

Anbefalte innlegg

Hvem digger jeg?

Fordømt godt spørsmål egentlig...

Jeg digger vel ingen.

-Liker i hvert fall da, sier du? Neppe!

For meg er det kun meg selv. Jeg liker ingen. Andre mennesker er bare ballast for verden vi lever i. Dumme irriterende mennesker som kommer med lite gjennomtenkt oppgulp en gang i blandt.

Jeg derimot, burde vel egentlig blitt tilbedt som en gud av imbecile småfolk, som med sine tåkete og halvtomsete store øyne svirrer rundt på jorda etter meningen med alt. JEG er meningen med alt.

Det burde vært lovpålagt å sende meg penger og jomfruer hver eneste dag.

Jeg digger meg selv! Og det burde kanskje dere også gjøre!

Nå sitter dere der, med de store tomsete øynene deres, og lar de gli sløvt over teksten som dukker opp på de fillete maskinene deres, og kjenner en mild irritasjon over slike som meg.

Og jeg sitter her, avslappet, og vet at målet mitt er nådd...

Psion ut....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem digger jeg?

Jeg digger vel ingen.

For meg er det kun meg selv. Jeg liker ingen. Andre mennesker er bare ballast for verden vi lever i. Dumme irriterende mennesker som kommer med lite gjennomtenkt oppgulp en gang i blandt.

Jeg derimot, burde vel egentlig blitt tilbedt som en gud av imbecile småfolk, som med sine tåkete og halvtomsete store øyne svirrer rundt på jorda etter meningen med alt. JEG er meningen med alt.

Nå sitter dere der, med de store tomsete øynene deres, og lar de gli sløvt over teksten som dukker opp på de fillete maskinene deres, og kjenner en mild irritasjon over slike som meg.

Psion ut....

:!: :!: :p:p :!: :!: :!: :thumbup::thumbup::dribble: :!:

Lenke til kommentar
Hvem digger jeg?

Jeg digger vel ingen.

Psion ut....

Jeg er glad i deg og.

Lenke til kommentar

Digger Ikkeno jeg, kuleste bonden jeg kjenner som ikke har TV i huset mens familien er bortimot de rikeste på plassen de bor lol :)

EDIT: Så digger jeg megselv da siden det er ingen i verden som er i nærheten av å ha så kult hår som meg :p

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...