Shikaru Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) dark x er kul . også harn fett lian li kabinett ^^ Edit: ingen som liker min avatar da?? Endret 4. oktober 2004 av Gohan Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 FiskePinna! Han har _virkelig_ forstått det... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 FiskePinna! Han har _virkelig_ forstått det... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Meg selv..... muligens litt haltan og TCi.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Det Dvergiske Kaffebord Hey, det er faktisk noen som har lagt merke til meg i dette kalde store forumet.... Edit: Jeg digger ingen spessiele, men det er mange flinke folk som jeg har stor respekt for. Endret 5. oktober 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 "Gandalf the gray" er en kjernekar som vet litt av hvert om Pxx0 å mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Gjør det enkelt: Digger ingen, ingen digger meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 *gjøre det vanskelig* Jeg digger arve87. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Polecat. Han lager nydelige nettsider. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Digger... Hanne:) Sparks wh1te b|real LarsP ahpadt psilocybe Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Bandidos Pelle Skriver mye smart, og de få gangene han har en Leif, så blir det ett hett diskutert emne på Gullkorn Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Megselv Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 "jeg digger, digger, digger, digger deg! digger deg, degger deg, diggerdigger deg, du er så søt å snill å grei" jeg digger Max Mekker sin "digger deg" sang Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg digger pusen min! pusen min er så myk og fin... strekker seg som bare puser kan, pusen min er bare min... Det litt kjipe er riktignok at pusen min skal gifte seg til sommeren, med dama til kompisen min. De er altså veninner. Jeg og han blir da degradert til elskere. Vi har ennå ikke helt bestemt oss for om vi skal ta hevn og være hverandres elskere, eller om vi bare skal dilte etter damene... hmm. vi får se. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 fredrikrb ahpadt haddis Dr. X sosohal nr.4 INGaR Holger AnAnAs Anette B|Real Ursa Velmont tor_erik StefanGutten Jeg er nevnt! Jadda... Selv digger jeg egentlig alle som har noe morsomt/vettugt/er generelt flotte mennesker, som for så vidt Pelle her er et fint bevis på. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg digger alle som mener det samme som meg, eller mener det motsatte, men på riktig måte. Jeg HATER HATER HATER HATER HalTan og alle dere som ikke figger meg, dere fortjener å komme til den nederste delen av helvete og ligge der frosne til evig tid! Rørende at ingen friske mennesker liker meg:) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 eg digger alle eg... NEi meg sjæl seff Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Digger hanne. *props til røros* Røros? Hvem av dere bor der? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg bor der Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg bor der der er det KALDT.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå