Juleniss1 Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Du er ikke så ille du heller Pelle.. Bare vi glemmer vår lille fotballdiskusjon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 fredrikrb ahpadt haddis Dr. X sosohal nr.4 INGaR Holger AnAnAs Anette B|Real Ursa Velmont Kult! Du er på min "plusside" også, ikke fordi jeg så at du listet meg opp, bare fordi jeg har lagt merke til deg på en positiv måte. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Holger glemte jeg også, kjempehyggelig kar Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg digger satyrium, pga hans "madskillz" når det gjelder til wds.. Dessuten er han en morsom fyr. Endret 4. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) WTF? Jeg trodde jeg hadde skrevet en liste jeg? Here we go: Anette Bandidos Pelle AnAnAs B|Real SnowDOG HolgerLudvigsen fredrikrb wh1te Åsmund@ATI Dr.X haddis Nikkor Kommer ikke på fler i farta.. Her kommer de jeg har sansen for, og ser virkelig opp til pga. deres kunnskaper: Snekker`n oivind_dahle Skrue enden EDIT: OPPDATERES NÅR JEG KOMMER PÅ FLER. Endret 4. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Synes dere ikke at dette blir litt teit/overdrevet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) jg diggr goophy!!!1one really, I do. Jeg hadde en liste her, men så glemte jeg å poste etter jeg tok klipp ut fra notepade. Endret 4. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 darkness| kommer med mange morsomme og bra innlegg syntes jeg det kommer mye kult ut fra henne Av og til litt for mye kult HAHA, hva skal det bety? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Synes dere ikke at dette blir litt teit/overdrevet? Joa...når jeg tenker litt etter.. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg digger ingen andre enn: : Mr_Glass Lenke til kommentar
Mr_Glass Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg digger ingen andre enn: : nixtus Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 darkness| kommer med mange morsomme og bra innlegg syntes jeg det kommer mye kult ut fra henne Av og til litt for mye kult HAHA, hva skal det bety? Var ikke no vondt ment Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg digger ingen andre enn: : nixtus Er ikke lov med flere kontoer... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Eh, tror det er to forskjellige personer, som sikkert kjenner hverandre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Meldingene kommer forøvrig fra forskjellig IP. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Digger Icedude jeg, han er best Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg digger ingen andre enn: : nixtus Er ikke lov med flere kontoer... vi er 2 personer da men vi har mange fellestrekk.. hihi kjenner hverandre ganske godt også da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Med helt lik signatur også? Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Med helt lik signatur også? mhm, faktisk. Hvis du ikke tror meg er det noe annet, men sjekk siden vår så ser du selv Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 vi er 2 personer da Bare virka veldig likt lissom. Forvirrer en stakkars jævel med like signaturer skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå