bjaa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Til alle dere som ikke blir nevnt; JESUS ELSKER ALLE BARNA! Endret 30. september 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 JESUS ELSKER ALLE BARNA! Nåh. Jesus to the rescue. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I feel zeh luvv! bjaa r ql! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Må forresten legge til Bandidos_Pelle (elns?) og Purify til lista Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Må forresten legge til Bandidos_Pelle (elns?) og Purify til lista ? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Eg digger fjotten!! Han har så mangen gode argumenter! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 JESUS ELSKER ALLE BARNA! Ja... Og de fleste barn elsker Judas Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hmm, "digger" vel egentlig ingen spesielle. men må vel nevne Simen1 som en veldig bra forumbruker. Du kan mye. darkness| kommer med mange morsomme og bra innlegg syntes jeg det kommer mye kult ut fra henne Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 .....Det Dvergiske Kaffebord ..... Hører ikke eg til her? Digger jorgis eg [han må jo få en til til siggen sin ] Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 darkness| kommer med mange morsomme og bra innlegg syntes jeg det kommer mye kult ut fra henne Av og til litt for mye kult Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 darkness| kommer med mange morsomme og bra innlegg syntes jeg det kommer mye kult ut fra henne Av og til litt for mye kult hehehe Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 fredrikrb. han r så utrolig zøt, lizzm... Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 pcen min, carmen electra, jenna jameson og mange flere:dribble: Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Alle som ikke behandler meg som en mindreverdig bare fordi jeg er "liten"... ellers de fete web-designerene på forumet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 fredrikrb. han r så utrolig zøt, lizzm... u r søtre dah p00z! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Digger de som som stadig repiterer samme setning.. Digger de som som stadig repiterer samme setning.. Anette. sosohal Thompzen Endre adawen Cossie LarsC og til alle som har hjulpet meg i en av mine spørsmål. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 No one "diggs" me Du får lage en hate-tråd isteden da vet du. Der er det sikkert fler som nevner deg Ellers er det heller få som jeg digger her. Må være LarsP som er en morsom kar Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) HolgerLudvigsen, han er helt konge i 3D! Og DiskSpace10GB. Nå høres jeg vel nedlatende ut, som sier at han er "bare 12 år", men det overrasker meg hvor flink han er til å oppføre seg. Og så driver han med 3D, og har laget en ganske så bra pistol-modell! EDIT: No one "diggs" me Feil! Endret 3. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 nerdVANNA er helten min, kuleste signaturen på forumet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Siden jeg ikke er veldig i rampelyset, er det veldig mange jeg legger merke til på forumet, som kanskje ikke nødvendigvis legger merke til meg. Enten det er deres gløgghet/morsomhet/prippenhet/snillhet/hjelpsomhet o.l. Denne listen skrives UTEN å ha sett hva andre har skrevet. Om jeg glemmer noen, er det fordi jeg husker dere når jeg ser brukernavnene deres foran meg, og da tar jeg for meg de jeg fort kan se nå. fredrikrb ahpadt haddis Dr. X sosohal nr.4 INGaR Holger AnAnAs Anette B|Real Ursa Velmont Tor_erik StefanGutten Det er mange flere, men det er disse jeg kommer på. Og en ting: Jeg har skrevet mange her som jeg vet kanskje ikke er gjensidig, og derfor vil jeg ikke ha noen sånne etterpå: "Åja, deg også, Pelle" eller noe, for å ha dårlig samvittighet eller noe. Jeg skriver de opp JEG respekterer, og da skal dere ta det til deres bryst, og ikke få dårlig samvittighet eller noe, selv om sjansen er liten for at tilfellet jeg tre linjer ovenfor skrev vil inntreffe. Når alt kommer til alt, så ruler dere ALLE sammen, men noen utmerker seg, slik vil det alltid være. Endret 3. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå