Jan Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Digge folk = super posterz Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det e ingen som digga mæ!! Not me either Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det e ingen som digga mæ!! Not me either Mener du at det ikke er noen som digger deg, eller mener du at du ikke digger meg? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det e ingen som digga mæ!! Not me either Mener du at det ikke er noen som digger deg, eller mener du at du ikke digger meg? Uhm.. Ingen som digger meg ( ikke så god på engelsk ) Lenke til kommentar
highlander Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker AnAnAs litt Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker AnAnAs litt AnAnAs: Kan highlander- få tjangs på deg? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker AnAnAs litt Who doesn`t? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker AnAnAs litt Who doesn`t? ahpadt ...og tusenvis av andre gale forumbrukere. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker AnAnAs litt Who doesn`t? ahpadt ...og tusenvis av andre gale forumbrukere. Se so3 for 1-2 sider siden. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er dere, ærlig og oppriktig, glad i hverandre, enda de fleste aldri har sett hverandre på ordentlig? Ærlig talt synes jeg det blir gjort VEL mye ut av denne tråden, men men, hver for seg og sitt. Jaja, fint det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er dere, ærlig og oppriktig, glad i hverandre, enda de fleste aldri har sett hverandre på ordentlig? Herregud, selvfølgelig gjør vi det til mer enn det er. Ja, jeg elsker ahpadt høyere enn typen min selv om jeg aldri har sett eller snakket med han. Du er dum hvis du tror det du nettopp sa. BL-ÆH. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Er dere, ærlig og oppriktig, glad i hverandre, enda de fleste aldri har sett hverandre på ordentlig? Herregud, selvfølgelig gjør vi det til mer enn det er. Ja, jeg elsker ahpadt høyere enn typen min selv om jeg aldri har sett eller snakket med han. Du er dum hvis du tror det du nettopp sa. BL-ÆH. Bare å komme en tur innom OsloLAN det. (besøke) Endret 29. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 [*]Snowdog (fordi han er like nasty som meg ) Like barn leker best! you...you know what i'm saying... Takk til de som "digger" meg. Me digger de som er morsome og hyggelige her på forumet. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker AnAnAs litt AnAnAs: Kan highlander- få tjangs på deg? My guess; Not a chance... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 My guess; Not a chance... Jeg liker de fleste, utenom noen visse jenter her. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker de fleste, utenom noen visse jenter her. Offer liker du ikke meg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg liker de fleste, utenom noen visse jenter her. Offer liker du ikke meg? Du står jo i listen min da, elskling. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Når begynner du å produsere haddis-barbiene AnAnAs? Og følger det med piller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 og sikkert mange andre jeg har glemt å nevne.. *host* Jeg har vel egentlig ingen personer jeg "digger" på forumet egentlig. Nåja. Hvordan kan du ikke digge de som dimmer..? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er veldig glad i FiskePinna Lamer, Seixon og alle de andre glade guttene, ønsker dere alt godt og lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå