Gå til innhold

Den offisielle "hvem digger du?" tråden....


Dr. Panda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HolgerLudvigsen, han er helt konge i 3D!

Og DiskSpace10GB. Nå høres jeg vel nedlatende ut, som sier at han er "bare 12 år", men det overrasker meg hvor flink han er til å oppføre seg. Og så driver han med 3D, og har laget en ganske så bra pistol-modell!

 

EDIT:

No one "diggs" me :cry:
Feil! Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke er veldig i rampelyset, er det veldig mange jeg legger merke til på forumet, som kanskje ikke nødvendigvis legger merke til meg. :) Enten det er deres gløgghet/morsomhet/prippenhet/snillhet/hjelpsomhet o.l. Denne listen skrives UTEN å ha sett hva andre har skrevet. Om jeg glemmer noen, er det fordi jeg husker dere når jeg ser brukernavnene deres foran meg, og da tar jeg for meg de jeg fort kan se nå.

  • fredrikrb
  • ahpadt
  • haddis
  • Dr. X
  • sosohal
  • nr.4
  • INGaR
  • Holger
  • AnAnAs
  • Anette
  • B|Real
  • Ursa
  • Velmont
  • Tor_erik
  • StefanGutten

Det er mange flere, men det er disse jeg kommer på.

 

Og en ting: Jeg har skrevet mange her som jeg vet kanskje ikke er gjensidig, og derfor vil jeg ikke ha noen sånne etterpå: "Åja, deg også, Pelle" eller noe, for å ha dårlig samvittighet eller noe.

 

Jeg skriver de opp JEG respekterer, og da skal dere ta det til deres bryst, og ikke få dårlig samvittighet eller noe, selv om sjansen er liten for at tilfellet jeg tre linjer ovenfor skrev vil inntreffe.

 

Når alt kommer til alt, så ruler dere ALLE sammen, men noen utmerker seg, slik vil det alltid være. :)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...