Gå til innhold

Min store fete ufordragelige forlovede (TVNorge)

Anbefalte innlegg

Okay, episode en av denne serien er akkurat ferdig, skal la dagbladets TV-program komme først her:

Amerikansk realityshow. Randi tror hun er med på et realityshow der hun kan vinne 3,5 millioner norske kroner dersom hun overbeviser familien sin om at hun skal gifte seg med Steve. Det hun ikke vet er at hun er offeret i verdens største practical joke - og forloveden, den stygge, feite, ufyselige Steve, er en skuespiller...

Og la meg bare si dere - serien er HYSTERISK morsom. Jeg tror aldri jeg har sett noe mer absurd, genialt, latterfullt og bare *rått* program noen sinne. Programmet er ONDT, ONDT, ONDT! Du har denne rålekre dama som altså blir helt fortvila, får sammenbrudd og får sjokk hver gang han her Steve da gjør den neste ufordragelige tingen etter den andre. I tillegg kommer jo hun da fra en litt mer "fin" familie, mens Steve sin er en gjeng alkoholikere og gale kjøkkenkniv-søstre. :lol:

Det skal være seks episoder totalt i følge programguiden, jeg tror ikke jeg kommer til å klare å vente :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke nødvendigvis. Det er jo bare oppramsinger av en masse dårlige egenskaper akkurat denne forloveden har da.

Hvis den hadde hett "Min atletiske, bamsespisende, høye forlovede", hadde det da betydd at alle forloveder spiser bamser, eller at alle bamsespisere er høye? ;)

Lenke til kommentar
vet du når den går  da ?

Jeg tipper hver mandag fremover til samme tidspunkt. Ta opp en TV-guide så står det sikkert der :)

Syntes nå egentlig det bare var et fint eksempel på hvor fantastisk diskriminerende samfunnet er jeg da.

Kjører du ikke litt hardt i svingene nå? Det er en komedie-reality-sak med en fengende tittel for å lokke folk. At du da plutselig får det for deg at produsentene da mener at alle fete folk er ufordragelige er å dra det litt langt syns jeg :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Høres morsomt ut!. Glede seg til mandag :wee:

Ja, det bør du. I dagens episode møtte de hverandre for første gang da, og un tror da at han er med på det samme realityshowet som seg selv og skal også prøve å overbevise familien sin.

Det var rett og slett bare dødmorsomt når han spilte dritfull og gikk for å ta seg et boblebad. Gikk og sang og skreik på henne og hoppet opp og ned i boblebadet som en liten drittunge. Hun satt akkurat da i et intervju med TV-teamet og snakket om hvor ufyselig han var. Stakkar henne begynt å gråte da, var så enormt fortvilt over at sjangsene hennes om å lure foreldrene sine om at de skulle gifte seg var ødelagt.

Nevnte jeg forresten at hun da tror at dersom hun greier å lure dem vil hun vinne $250 000, og det samme vil familien? Som jeg sa, programmet er direkte ONDT! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...