F-r-e-d-r-i-k Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg er DRITT lei den MagLite'n min som konker i et sett. Pæra går etter et par timer og den tømmer batteriene for strøm på null komma svisj uten å gi fra seg noe særlig med lys. Derfor trenger jeg en ny lommelykt som skal brukes til alt fra å lyse når jeg mekker PC, til rattkjelkekjøring i 20 minusgrader. Jeg har funnet ut at jeg hva jeg trenger er en LED lykt. Jeg har sett på LED-lyktene til Surefire, men de er for dyre og vanskelige å oppdrive. Heldighvis fant jeg Inova sin XO. Den selger de på sportsnett.no Noen som vet om dette er en bra lykt? Noen som vet om noen tester? Andre alternativer? Er sportsnett.no en bra butikk? Håper dissee spørsmålene er datateknisk nok for dere Endret 27. september 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 "Annet om hardware" er beregnet for pcutstyr. Stenges. Lommelykt bør vel passe under off topic el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg