Ongabonga Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har en TV med 2 scart utganger og 1 phono, men problemet mitt er at alle de tre utgangene har hver sin AV (tåpelig forklart ) Åssen kan jeg koble/modde for at jeg kan ha på "vanlig" TV, men bruke forsterkeren? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 De fleste TV-er har mulighet til å gi lyd ut på scart nr 1 (AV1 / EXT1). Det finnes egne kabler til dette med scart i den ene enden og to phono i andre enden. En annen mulighet er å bruke en scartadapter med bryter; Sett bryteren til out og koble en vanlig stereo phonokabel fra rød og hvit kontakt på adapteren og andre enden i forsterkeren. NB: Dette vil vanligvis kun funke på TV-sendinger og evnt. video via antenekabel, men ikke funke på utstyr koblet på scart og andre AV-innganger. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Tusen takk!!!! Det funka, you made my day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå