UUnreal Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 har sjekt ut begge men like de like godt Finn behovet ditt. Så velger du en av dem. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Her er et bilde hvor jeg holder den...så ser du ca størrelse på den. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 begge har akkuratt det samme. det er derfor eg ikke klare å bestemme meg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Da er det vell bare størrelsen som ikke er det samme...da burde det være enkelt å velge... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 de er jo omtrent lige store. er de ikke???? Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 vet dette er et litt dumt spørsmål, men UUnreal: hvordan får du svaret til en annen innrammet i innlegget ditt... som du skjønner, jeg er litt ny hehe.. Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg tror Rhomba'en er minst Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 vet dette er et litt dumt spørsmål, men UUnreal: hvordan får du svaret til en annen innrammet i innlegget ditt... som du skjønner, jeg er litt ny hehe.. Trykker på denne knappen Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 vet dette er et litt dumt spørsmål, men UUnreal: hvordan får du svaret til en annen innrammet i innlegget ditt... som du skjønner, jeg er litt ny hehe.. Trykker på denne knappen ok.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) ja rhombaen er litt mindre. men det er jo en del folk så har hatt problemer med den men det kan jo bare ver tilfeldigt og selfølgelig så er det folk så ikke har hatt et enneste problem med den. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14175 Endret 1. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 1. oktober 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Dette er målene til Rhombaen: Dimensjoner (BxDxH) 8 cm x 1.7 cm x 4.5 cm & Dette er målene til Muvo Slim: Dimensjoner (BxDxH) 5.5 cm x 0.8 cm x 8.5 cm De er nesten like store. Men muvo slim`en er nesten en centimeter tynnere men displayet på rhombaen er større. om det følger med bæreveske på Rhombaen?? Endret 1. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Dette er det siste spørmålet? hvilken av spillerene ville vert best å jogge med? Endret 1. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 begge 2 har minne brikker så tåler vel ca. like mye. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) jeg tenker på behageligheten når du jogger, om det er liksom bedre med muvo slim eller rhomba?? tenker på størrelse og hvor mye tynere den ene er en den andre. her er målene igjen: Dette er målene til Rhombaen: Dimensjoner (BxDxH) 8 cm x 1.7 cm x 4.5 cm & Dette er målene til Muvo Slim: Dimensjoner (BxDxH) 5.5 cm x 0.8 cm x 8.5 cm Endret 1. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvem ble det til da? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det ble til at jeg kjøpte Creative Muvo Slim og et Koss PortaPro headsett Takk for hjelpen alle sammen Endret 2. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Får håpe du blir fornøyd da.. Selv har jeg veldig lyst på Creative Rhomba med 512Mb minne.. Tror jeg kommer til å gå for denne. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Får håpe du blir fornøyd da.. Selv har jeg veldig lyst på Creative Rhomba med 512Mb minne.. Tror jeg kommer til å gå for denne. Creative Rhomba med 512mb minne eg viste ikke at det fantes. har du en link??????? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Får håpe du blir fornøyd da.. Selv har jeg veldig lyst på Creative Rhomba med 512Mb minne.. Tror jeg kommer til å gå for denne. Creative Rhomba med 512mb minne eg viste ikke at det fantes. har du en link??????? det fins heller ikke hvis jeg ikke tar grundig feil, men det har kommet en ny en som heter rhomba nx og den fins i 128, 256 og 512 mb minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå