Gå til innhold

Hvilken Mp3 spiller kunne jeg valgt?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mp3 spiller og vil ikke ha en dårlig men trenger heller ikke den beste. Jeg liker og å ha de så små så muligt, men ikke at den bler så liten at den bler dårlig, vil heller ikke bruke sånn alt får mye penger på den. noen så har noen mp3 spillere de vil annbefale?

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje ikke, men den er som sagt overraskende liten.. jeg har hatt en apacer audio steno 300 lenge, og jeg må si det at ipod minien er mye bedre å ha i lommen enn den. Riktignok har den et mindre volum, men den er jo mye mer klumpete, og ikke minst har den plass til mye mindre musikk. I tillegg måtte jo man bære med seg batterier over alt, da den slukte de, noe som er min generelle erfaring med mp3 spillere av "Usb-Stick" typen...

Lenke til kommentar

Kjøpte en Creative MuVo TX FM 256MB MP3/Memory Voicerec,FM Radio & LCD ,USB2.0,Retail for 1145kr og er svært fornøyd. :thumbup:

Den er liten, ikke klumpete å ha i lommen, og har de fleste funksjoner.

Hvis du ikke har behov for FM-radio, kan du spare drøye 100kr.

Batterilevetiden skal visst være på 16 timer, men jeg har ikke testet dette selv. Men har brukt den litt, og batteriindikatoren har fortsatt 3 av 3 streker.

Et minus er kanskje størrelsen, om du foretrekker mer enn 256mb.

Den fås også med 512mb til hhv. 1595kr og 1500kr med/uten FM-radio. Personlig ville jeg satset på FM-radioen, den er bra, og du kan til og med ta opp fra radioen og lagre filene som WMA på spilleren.

Alle priser er fra Komplett.no

Lenke til kommentar

har du en link te creative zen touch? er ikke muvo serien gangske gammel då? høres sikkert litt dumt ut, men eg bare lurer

kunne dere kanskje satt noen linker til mp3 spillerne dere snakker om, hvis det er muligt

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

MuVo-serien er gammel, trygg og velprøvd kvalitet, og kommer stadig med nye oppdateringer. TX er den nyeste, og har alt du forlanger av en mp3-spiller i den prisklassen. :D

Dersom du ønsker noe enda mindre, kan Creative MuVo Slim 256MB MP3 Player FM Radio, Voicerec, LCD display, USB2.0 være noe å kikke på.

Mindre enn TX,(kredittkortstørrelse) men med mye av de samme funksjonene. Dessuten er den ikke mye dyrere.

Lenke til kommentar

tingen er at jeg syntes ikke så mye om designet på muvo serien, men likte godt designet på muvo slim :thumbup: om den liten og eller en den bare flat? an bler vel ikke større en den eldre muvo bare pga at den er flatere vel?

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...