kverna Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Veit ikke helt hvilken stemning jeg prøvde på, men søt er katten hvertfall ps: ja veit det er dårlig men noen som kunne gjordt noe i ps for å få det litt mer spennende ? Endret 27. september 2004 av kverna Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vel, blidet er ganske mørkt sånn utenom katten det trekker ned en del. Samtidig er det mange forstyrrende elementer i bildet som f.eks de småsteinene eller smulene eller hva det er som ligger på gulvet. Kunne kansje klona dem vekk i ps? Ellers er vel komposisjonen relativt bra. og katta er ganske skarp Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) takk for tilbakemelding, ja det ligger noe små bøss på gulvet men jeg har som sagt ikke ps så får ikke gjordt noe med det at det er mørkt kan vel ikke gjøres noe med : Endret 27. september 2004 av kverna Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Første tips; løp rundt og ta masse bilder. Det lærer du av. Deretter, les noen bøker om foto og komposisjon, eller meld deg på et kurs. Da blir læringskurven straks bratt Når det gjelder bildet, var det kanskje ikke det mest spennende jeg har sett, men jeg synes ihvertfall det var bra at du klarte å unngå røde øyne (det er vanskelig på dyr). Litt rotete og mørk bakgrunn, jeg tror jeg ville ha likt det bedre med lys bakgrunn, kanskje tatt utendørs (vanskelig i disse dager, ihvertfall i sprutregnet her). Å klone vekk ting i PS er naturligvis mulig, men jeg tror du har mer å lære av å fotografere mer og prøve andre bakgrunner, perspektiv etc. Så vil blinkskuddet komme når tida er moden.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 det er tatt innendørs, kameraet er nettopp tatt opp av pakka for ta å melde meg på ett amatør kurs og ta masse bilder fortløpende så får dere nok se noen spennende bilder etter hvert! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tok meg friheten til å redigere bildet ditt, håper du liker det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 liker hva du har gjordt quarkey. men du skulle kanskje ha fjerna busset rundt labbene hvis du har greie på ps Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 liker hva du har gjordt quarkey. men du skulle kanskje ha fjerna busset rundt labbene hvis du har greie på ps Skal se hva jeg får gjort, har ikke allverdens med tid. Så fint du likte bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå