?????? Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Hei! Et lite spørsmål: Hvor stor sannsynlighet er det at en 200Gb disk er kompatibel med en PC med i865GE, 2.4Gb. Dette er en ferdig PC. Har prøvd å sjekket om det trengs bios oppdatering til denne maskinen, men uten hell. Takker for svar Endret 27. september 2004 av ?????? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg brukte en 250 GB disk på et i865PE hovedkort. Lenke til kommentar
?????? Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Uten å oppgradere Bios? Hvor gammel PC? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Uten å oppgradere Bios? Hvor gammel PC? Tror jeg flashet BIOS 3 eller 4 ganger mens jeg hadde det hovedkortet. Maskinen bygde jeg selvfølgelig selv. Kvittet meg med hovedkortet, fordi jeg ville ha et hk basert på i875P chipset (flere uttak for harddisk, ekte PAT, CSA GbLan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå