kingkop Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sorry, vet at det er en del tråder her om dette.. Men jeg skulle spørre ang. en spesiell brenner som Komplett har på ukens tilbud. Det er en LG DVD brenner som er svart. Siden jeg har et svart kabinett fattet jeg interesse for denne. Trenger en slik brenner for å brenne ut alle divx filmene jeg har på disken. Tenkte oxo jeg kunne kjøpe en DVD spiller som støttet divx eller hva det måtte være for å se filmene i stua. Håper menigheten kan gi meg noen gode råd om hva jeg burde kjøpe da Takker for inspill! Lenke til kommentar
bengh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det finnes flere brennere som har svart front som f.eks Nec 3500a som nok er et bedre valg enn LG. Ellers er det meget bra brennere på trappene fra Plextor som også har svart front ....+++++ Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har akkurat gått over fra NEC til BENQ, (Hadde NEC1300, men uansett). Har ett mye bedre inntrykk av benq brenneren, den blir også anbefalt her i forumet, og har fått terningkast 6 på de testene jeg har lest om den.. (Benq 1620) Fåes kjøpt på mpx.no Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Kjøpte nec 3500A og så langt har den vært ok. Støtter denne bitsetting på +r offisielt er jo denne brenneren kanskje bedre. Hvis ikke tror jeg nec 3500A er ok siden du kan få det til ved hjelp av herries fw. edit: så denne http://www.benq-eu.com/Awards/index.cfm?pr...tline=14&id=495 Haha Endret 28. september 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
nbor Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har en Plextor 512 DVD-brenner, den vil jeg ikke anbefale. Brenner kun +, driveren er ustabil og jeg har måttet reinstallert den flere ganger i Win xp. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har nec 1300, 2510, 3500 og en benq 1620. Beng1620 funka bra helt til den ikke funka bra mer (etter 2 uker) Nå er den ubrukelig. Masse feilbrenninger. men i teorien var det kanskje den brennern jeg var mest fornøyd med når den funka. Jeg håper en ny firmware update kan fikse den. 3500 og 2510 er begge bra. Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har selv hatt en 4x lite-on brenner i et havlt år nå, og har bare positive opplevelser med denne. Har ikke hatt en eneste feilbrenning og den støtter bitsetting på +r plater. LiteOn kan trygt anbefalles! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg kan på det varmeste anbefale en NEC brenner. Sitter selv med en NEC 2510, men nå som 3500 har tatt over så bør du jo selvsagt gå for den. NEC 3500 brenner Dual Layer plater raskere enn LG'n. (x4 mot x2,4) NEC'n brenner også CD-plater raskere en LG sin brenner. (x48 mot x40) NEC 3500 koster 700 kr. +/-, med andre ord ikke noe særlig mer enn LG'n Den er nok verdt det du eventuelt betaler mer. Endret 28. september 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Høres ut som det er NEC som er mest populær, så jeg får sjekke dem da. Var lite kommentarer på den LG'n da... Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den 3500 som komplett selger, er det med software der, ser den er bulk, det betyr vel at det ikkje nødvendigvis er det er forhåpentligvis nokon som har kjøpt den og veit om det er med eller det må kjøpast separat surt å ikkje bestille viss det trengs, mykje porto... Lenke til kommentar
iConX Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg kjøpte en NEC 3500A bulk. Flyttet på en jumper og smalt den inn i kabinettet. Fungerer som bare det. Fikk tips om å bruke DVDShrink hvis jeg skulle ta backup av DVD'ene mine, og det fungerte meget bra. -Caines- Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den 3500 som komplett selger, er det med software der, ser den er bulk, det betyr vel at det ikkje nødvendigvis er deter forhåpentligvis nokon som har kjøpt den og veit om det er med eller det må kjøpast separat surt å ikkje bestille viss det trengs, mykje porto... Det følger ikke med noen ting. Du får brenneren i en antistatisk pose - ingenting mer (ikke manual, ikke kabler/skruer og heller ikke program). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den 3500 som komplett selger, er det med software der, ser den er bulk, det betyr vel at det ikkje nødvendigvis er deter forhåpentligvis nokon som har kjøpt den og veit om det er med eller det må kjøpast separat surt å ikkje bestille viss det trengs, mykje porto... Det følger ikke med noen ting. Du får brenneren i en antistatisk pose - ingenting mer (ikke manual, ikke kabler/skruer og heller ikke program). kan bekrefte dette. Den kommer i en alt for stor eske fra komplett fylt med pappstrimler. Man må ha alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå