Jimstar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei! Familien har problemer med popups og dritt på den "nye" familie pcen.. Jeg har klart å få tak i noen bra programmer til å slette, men jeg klarer bare å slette popupsene ( de er altså helt syke, ca 40 stk om man lar dem komme i 2 minutter ) fra min konto, men når min mor går på sin konto, kommer de tilbake!! *angst*! derfor kom jeg med den idéen av at hele familien og deres filer ligger på én konto. Moren min bruker den emailen som følger med xp til å lese mailen sin. derfor skal jeg flytte mailen hennes, over på den e-mail greia som er på min konto. jeg har lett i brukerveiledingen, men faen jeg finner det bare ikke.. KAn noen hjelpe meg?! JamesT ps. vet at topicen er kanskje feilplassert, men håper dere kan flytte den til riktig Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 I Outlook Express kan du lese av alle innstilningene for en gitt epost-addresse som er installert. Dette gjør du ved å velge "Tools", "Accounts..." og så "Propeties". Har du flere addresser må du markere den du ønsker å "kopiere". Så skriver du ned "Name", "E-mail address" i "General". Etter dette velger du knappen "Servers", og skriv så ned " "My incoming mail server", "Incoming mail", "Outgoing mail", "Account name". For å lage denne email-addressen i din bruker, åpner du "Outlook Express". Under "Tools", "Accounts..." velger du "Add", "Mail". Innunder alle tekstboksene skriver du inn det du allerede har skrevet ned. "Password" må du nok finne ut selv, men jeg er sikker på ISP-en (internett-tilbyderen) din kan være til hjelp der. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du kan også eksportere og importere mail kontoer. Det er vel det letteste? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 fy søren den første der var avansert... mailen min er på norsk, så det ble et problem å oversette alt Åssen exporterer og importer man mailer? ;D James Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå