Gå til innhold

Begrensning i antall søk

ohn

Anbefalte innlegg

"Administratorene har begrenset antall søk. Vent 20 sekunder før du prøver igjen"

Jeg forventer ikke Google-hurtighet over søkefunksjonen, men jeg får irriterende ofte ovenfornevnte feilmelding.

site:forum.hardware.no på Google er et alternativ, men da får jeg ikke søkt i valgte underforum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å søke på forumet krever enormt mye systemressurser, ressurser som trengs for at surfingen skal gå som normalt. Derfor har en blitt nødt til å begrense søkingen, for å få opp kvaliteten på samtlige andre tjeneser. Er i alle fall slik jeg mener å huske det. Synd, men jeg vil heller at det skal være slik som i dag enn at forumet skal være *Enda* tregere

Lenke til kommentar

QUOTE (ohn @ 27/09/2004 : 20:47)
site:forum.hardware.no på Google er et alternativ, men da får jeg ikke søkt i valgte underforum.

Nå ga du meg en ide!

Hva vist en søkemotor fra google, ble lagt til på siden, med site:forum.hardware.no på default. Altså så søkingen på hardware forumet hadde gått igjennom google, dermed gjort søket raskere og lettet ressurser fra forumet.. (dette ville være for de som ikke vil/trenger å søke på valgte kategorier)

Det må jo være topp for begge partier.. Spørs om google ville like det da...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...