ohn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 "Administratorene har begrenset antall søk. Vent 20 sekunder før du prøver igjen" Jeg forventer ikke Google-hurtighet over søkefunksjonen, men jeg får irriterende ofte ovenfornevnte feilmelding. site:forum.hardware.no på Google er et alternativ, men da får jeg ikke søkt i valgte underforum. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Å søke på forumet krever enormt mye systemressurser, ressurser som trengs for at surfingen skal gå som normalt. Derfor har en blitt nødt til å begrense søkingen, for å få opp kvaliteten på samtlige andre tjeneser. Er i alle fall slik jeg mener å huske det. Synd, men jeg vil heller at det skal være slik som i dag enn at forumet skal være *Enda* tregere Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 QUOTE (ohn @ 27/09/2004 : 20:47) site:forum.hardware.no på Google er et alternativ, men da får jeg ikke søkt i valgte underforum. Nå ga du meg en ide! Hva vist en søkemotor fra google, ble lagt til på siden, med site:forum.hardware.no på default. Altså så søkingen på hardware forumet hadde gått igjennom google, dermed gjort søket raskere og lettet ressurser fra forumet.. (dette ville være for de som ikke vil/trenger å søke på valgte kategorier) Det må jo være topp for begge partier.. Spørs om google ville like det da... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 QUOTE (Delroton @ 27/09/2004 : 22:40) Det må jo være topp for begge partier.. Spørs om google ville like det da... Så lenge du skriver "Powered by google search" eller noe burde nok det gå fint Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Som sakt. Begge partier tjener på det.. Dette er en sak som jeg faktisk brenner litt for å få gjennomført.. siden det ville bedre seg med søke hastigheten, og man kunne sette av litt av resurssene som brukes på dagens søkemotor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg