DaWeed Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg er helt nybegynner når det gjelder vannkjøling, men nå er jeg lei av den bråkete VPU-vifta, og vil gå for vannkjøling av alt. Jeg har et Chieftech miditower kabinett, så jeg har ikke ubegrenset med plass. Det må være: -Grei nok ytelse -Trenger ikke være chipsett, men ikke et minus -stille -Maxpris: 3500 Har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123974&cks=PRL Er den bra nok? Hva vil dere anbefale? Endret 27. september 2004 av DaWeed Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) broren min kjøpte det samme settet uten chipsett og vga for en ukes tid siden. Har ikke satt det inn enda men virker veldig bra.. eneste minus er kanskje størrelsen på slangene. Endret 27. september 2004 av kverna Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Er det ikke veldig mye vibrasjoner ifra pumpa? Har hørt stygge rykter om det Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 du får det billigere hvis du setter det sammen selv Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har DD RBX og DD Maze 4 på CPU/GPU og er fornøyd med det. Kjøpt på www.dangerden.com. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 det er en del vibrasjoner men jeg kommer til å sette noe skumgummi under så det tar vel en del av faenskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå