Toby_T Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Heisann. Jeg skal slenge opp en data til i leiligheten med internett. Trådløst er eneste mulighet, men jeg aner ikke hvilket klientkort og ruter jeg skal kjøpe. 54 Mbit er et minimum og det skal helst koste minst mulig og kunne kjøpes i samme nettbutikk. Viktigere enn prisen er dog at det fungerer bra. Hvis dette er et vanlig spørsmål så bare skru på flammekasterne, men jeg har søkt og ikke funnet noe godt svar på dette i andre tråder. På forhånd takk for hjelpen edit: en kamerat anbefalte en Linksys WRT54G. er dette et godt valg? Endret 27. september 2004 av Toby_T Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan understøtte anbefalingen til din kamerat. Ikke billigst ... men veldig stabilt og bra - se her på nettverks forum hvilke merker som du finner mest problemposter av. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har ikke no erfaring med linksysen men virker grei den. Har bare erfaring med den her, http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1901 Har aldri hatt no problem med den. Skulle derimot si at du bør holde deg unna D-link, av erfaringer.. Lenke til kommentar
Toby_T Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ok, bra saker, men da gjenstår altså klientkortet. De som er fremhevet i produktguiden har jo utelukkende fått negativ omtale, så da blir jeg litt usikker på hvilken jeg skal kjøpe. Fint hvis det hadde vært mulig å kjøpe den på netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå