ZenxZ Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Er det noen her som har Chenbro Servertower m/dør, Sort? De som har det, er det et bra kabinett? Lenke til kommentar
ZenxZ Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Er det virkelig ingen som har et sånt kabinett? Noen som vet om noen andre alternativer til "kasse" kabinett? Lenke til kommentar
ZenxZ Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=A9891107 <<< der har dere et bilde. kanskje det for tankene på gli! Jeg skal ha meg et "kasse" kabinett! Noen som hvet om noen flere alternativer? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Du har ikke tatt en titt på den derre Ying-Yang Server-cube? Er visst noe liknende Lenke til kommentar
ZenxZ Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg har tatt en titt på det, men den enseste butikken som har det er databutikken og de har det ikke inne. Hvis jeg bestiller Ying Young eller hva det heter derfra må jeg sikkert vente 50 år!! :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå