realfingolfin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har installert cutenews på sida mi men problemet er bredden og marg på show_news.php Når jeg includer får jeg det slik at resten av siden har riktig marg og bredde mens show_news.php er helt feil, kan noen hjelpe meg med å fikse det? Skjønte du ikke hva jeg mente, gå til sida jeg prater om: www.sarajnews.com/blog.php Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan du ikke bare sette det i en div og sette width på den? Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Kan du ikke bare sette det i en div og sette width på den? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 <div width="noe passende"> innhold her </div> Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du må editere templaten. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du må editere templaten. Nei, det tror jeg ikke, jeg includerte den bare i en div og satte width på den Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 <div width="noe passende">innhold her </div> For å være 110% korrekt er det bedre å bruke følgende: <div style="width:noepassende;"> innhold </div> Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) <div width="noe passende">innhold her </div> For å være 110% korrekt er det bedre å bruke følgende: <div style="width:noepassende;"> innhold </div> Eller om han bruker eksternt stylesheet: <div id="noe_passende"> Lorem ispsum dolor sit amnet... </div> Og i det eksterne stylesheetet: #noe_passende { width: /*sett inn width her*/; } edit: Post nr 500! *yay* Endret 28. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 idet spørsmålsstiller ikke vet hvordan han setter width på en <div> var det et poeng å illustrere hvor enkelt det kan gjøres, men bortsett fra det står jeg korrigert Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Se i filen cutenews/data/Default.tpl der står det noe som: <table border="0" width="420" cellspacing="1" cellpadding="3"> <tr> <td width="100%" style="text-align:justify"> <b>{title}</b> </td> </tr> <tr> <td width="100%" style="text-align:justify"> <font style="font-family:georgia, verdana, a.... osv. ta vekk alle width="420"taggene, eller erstatt 420 med 100% og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå