Lisa_Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hei sann ! jeg har litt problemer med lyden ! prøver å høre på musikk, men hører ingenting ! har installert drivere .... nforce2... mitt headset (Logitech usb greie) får jeg lyd på ! da funker det fint. på nvidia audio ikonet nede på oppgavelinjen ser jeg at høytallerne gir signal. ikke no mute.... kan noen plz hjelpe meg ?? litt irriterende å ha på headset hele tiden :/ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvilket lydkort har du? Jeg har 5100 selv, og de har et kompabilitetsproblem med Audigy 2 lydkort... Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 offtopic: En post til Thompzen så blir det nr 1000 ! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan hende du har innstillingene på digital lydutgang. Det må du i så fall forandre på til analog lyd. Dette er et problem som forekommer ofte. Prøv det og hvis ikke det funker, gi en lyd Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 hmm... har analog... og lydkortet er interegret... eller hva det no heter :S Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I Control Panel så pass på at du har satt riktig device til Sound Playback. Du må sette headsettet ditt der om du vil ha lyd fra det iallefall Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 hva med speaker ? den lille kabelen man fester til hk ? har den noe å si ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Regner med at du snakker om PC Speaker saken. Det er den som piper hvis det f.eks er noe galt ved oppstart av maskinen. Det er en egen høytaler som bare hovedkortet bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå